Stoppen met rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shan

Re: Stoppen met rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:43

Gewoon lekker stoppen als je er geen zin meer in hebt. Daar hoef je je niet voor te schamen.
Je rijdt paard voor je plezier en niet omdat anderen zeggen dat je moet doorgaan.
Wie weet, heb je er over een paar jaar wel weer zin in en wat je geleerd hebt dat verleer je niet. Als je bijv. over 5 jaar weer gaat rijden dan pik je je niveau zo weer op.
Veel plezier met de andere sport die je wilt gaan beoefenen!

Madje_Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:47

Mijn moeder heeft toen ze klein was ook eerst vijf jaar gereden. Toen is ze gestopt en drie jaar later weer begonnen. Ze doet het nu nog af en toe. Pling Dus je verleerd het nooit !

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:48

Uit je berichtjes merk ik eigenlijk dat jij je keuze al gemaakt heb, jij wilt stoppen dus dat moet je doen.
Ga die andere sport doen die je in gedachten heb, en wie weet mis je heel het paardrijden niet en als je het wel erg mist kan je toch altijd weer gaan rijden? Die manege loopt heus niet weg Tong uitsteken En ik neem aan dat je ook gewoon daar mag komen kijken af en toe.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:50

M_Badeendje schreef:
Mijn moeder heeft toen ze klein was ook eerst vijf jaar gereden. Toen is ze gestopt en drie jaar later weer begonnen. Ze doet het nu nog af en toe. Pling Dus je verleerd het nooit !

Je verleerd het wel hoor, mijn zus heeft vroeger 4 jaar gereden en toen is ze het 6 jaar later nog is gaan proberen maar dat ging echt níét dus die kan echt niet meer rijden. Maar ik denk dat dat heel erg af hangt van het niveau waarop je rijdt/hebt gereden.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:40

Flying_Angel schreef:
Furia schreef:
Als je dat gewoon in je advertentie zet, merk je dat toch vanzelf.
Krijg eerlijk gezegd het gevoel dat je er echt mee wilt stoppen, doe dat dan gewoon ipv als mensen oplossing geven waardoor je nog wel verder kan leren, uitvluchten verzinnen.

Dit vind ik een beetje een raar antwoord aangezien ik al in mijn beginpost heb gezegd dat ik er waarschijnlijk mee stop, maar dat ik bang ben om te twijfelen.

klopt, je zegt dat je waarschijnlijk wilt stoppen, en vraagt wat je moet doen. Je zegt dat je wilt stoppen omdat je niks meer bijleert op je huidige manege.
Een heleboel mensen probeer wat oplossing te verzinnen, en er komt aldoor een "Ja maar..". Maak dan gewoon een berichtje waarin je zegt dat je wilt stoppen, ookal zie ik het nut er niet van.

Wat wilde je dan bereiken met dit topic? Je wilde toch afwegen of je nou echt moest stoppen, of er nou niet een oplossing voor was.
Maar als mensen een oplossing geven, dan kan dat niet (terwijl het imo kan als je er een beetje moeite insteekt).

Dus conclusie: je wilt gewoon stoppen en wilt geen adviezen/oplossingen van mensen op bokt.

Zeg dat dan gewoon, is het voor iedereen duidelijk Knipoog

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:25

Ik heb ook al vaak gedacht om misschien te stoppen maar ik wil gewoon blijven rijden en dan leer ik een tijdje maar niet zo heel veel, maar kan het gewoonniet missen.