Regiofinale in Den Ham. Wie is er ook door?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wienn

Re: Regiofinale in Den Ham. Wie is er ook door?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:08

Wouw wat actief Lachen Ik moet sowieso debbie aanmoedigen (een van mn beste vriendinnen!) en Lieke, mn zus, en eigenlijk wil ik iedereen vd manege aanmoedigen als het lukt!! We zullen zien Knipoog

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:09

Het zembad zit er tegenover/naast dus het is wel een lekkere verkoeling als het warm is. Haha!
En ik heb toch niemand die ik moet supporteren, behalve Esther dan.

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:15

oww, lekker toch Lachen

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:17

Tja of niet. Loop je de hele dag met je ziel onder je arm. Tong uitsteken Of ik moet kijken of ik tussendoor nog naar huis ga, maar dat weet ik nog niet. Kom je nog naar mij kijken? Tong uitsteken

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:50

Tuurlijk kom ik ook naar jou kijken Knipoog Ik schijn mijn kleren netjes te moeten houden, de héle dag,, dat gaat mij nooit lukken! Ik ben altijd al blij als ik ze schoonhoud met aankleden Knipoog

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:55

Hoezo moet je dat persé dan? Gaat volgens mij nooit lukken. Tong uitsteken Welke idioot heeft nu bedacht om witte kleding op een paard te dragen, dat word toch vies!
Ik moet ook zuinig zijn met mijn kleding, want de rijbroek en het rijjasje leen ik van iemand anders.

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:05

Dat stond in t mailtje wat ik had gekregen, maar als ze tegen mij zegge ndat het niet hoeft kom ik zwart terug Tong uitsteken ik denk dat daar rekening mee gehouden is Knipoog
Ik leen Jasje van een vriendin van mij! dus daar moet ik wel voorzichtig mee zijn!

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:42

__Martine__ schreef:
Ik ben nummer 81. Heb vrijdag les en moet nog even goed oefenen. Moet je je echt om half 10 al melden? @ M_en_M Jij moet best laat, zit je de hele dag op die manege.

tenminste de manege van ons moet alles al in leveren om half 10
ik heb ook al een formulier gehad van de fnrs en daar stond het ook op
en ja ik zit dan de hele dag op de manege Haha! vindik wel leuk en ik kan ook niet jammer genoeg op eigen vervoer er heen want anders had ik dat ook wel gedaan maar mijn auto doet het niet:(

en wie zitten er nog meer de hele dag op de manege en jij moet ook laat zeg als laatste dat lijkt mij nou echt geweldig ik vind het wel wat hebben om al laatte te starten
maar ik ben er dus de hele dag

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:46

zo moeilijk is dat toch niet
je kleding schoon houden ?
ik heb wedstrijden ook gereden en ik ben het eignelijk wel gewend om de hele dag in witte rij broeken te lopen en al het niet wil nou dan doe ik er gewoon een broek over heen dan blijft die ook wit
ook voor die tijd blijft die dan wit en mijn laarsen blijven dan ook schoom maar die doe ik pas aan als ik op het paard moet anders is het wel een beetje zonde voor me laaren

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 20:05

Ik weet niet of het moeilijk is om hem wit te houden. Je kan er inderdaad nog een andere broek overheen doen, maar dat is wel heel warm. Ik denk dat ik mijn rijspullen gewoon later aantrek.

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 15:01

Ik kan nooit schoon blijven ookal zit ik binnen Knipoog dus ik neem idd andere kleren mee! Ik reed eerder ook wedstrijden, mn broek was vaak al vies voor ik er op zat... maarja, daar is mn moeder inmiddels aan gewent Knipoog

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:39

Al zenuwachtig voor morgen?

magblon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 21:26

Ja ja morgen is het dan zover. Wij vertrekken morgen om half 9 al vanaf de manege. Het is inderdaad een lange zit zo'n hele dag maar als je daar eenmaal bent vliegt de dag zo voorbij. Ik heb al 2x eerder meegedaan aan de regiofinale en die dagen gingen ook zo om. Omdat je toch naar de mensen wilt kijken van je eigen manege.

Bijdeze wens ik iedereen succes en volgens mij word het best wel een bokt meeting als ik zo zie wie er allemaal meedoen. Altijd leuk toch Pling

(Ik ben nummer 48 dus dan weten jullie wie ik ben.)

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:17

Ik meld me af...
Ik heb net ongeluk gehad met mn scooter,
Ik kom morgen nog wel kijken naar mn zus en Debbie!
Missien zie ik jullie dan wel!
Héél veel succes iig!!

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 00:03

wel jammer wienn dat je niet meer mee doet
mijn dag was vandaag zeker snel voor bij heb nog ff wat dingen op gehaald voor me huis uit den haag(woon zelf in friesland)
en ik wnesn ook iedereen heel veel succes morgen

en tot de meeting

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 08:04

Wienn schreef:
Ik meld me af...
Ik heb net ongeluk gehad met mn scooter,
Ik kom morgen nog wel kijken naar mn zus en Debbie!
Missien zie ik jullie dan wel!
Héél veel succes iig!!

Hè, wat een pech Wienn, wat jammer! Nou beterschap! En tot straks! Haha!

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 09:23

wie zijn er door?

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:23

Een heel lief meisje van mijn manege, en een andere die is 2de, dus als er wat mis gaat...
Hoe ging het bij jullie?!
Ik heb magblon nog wel zien rijden! zat bij mn zus in de groep zag er netjes uit vond ik!

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:53

Ik ben niet door, maar ben wel 19e geworden! Haha! Weet je wat ik dan wel vervelend vind: ik heb helemaal geen commentaar op mijn protocol, daar heb ik toch niks aan? Kan ik toch niet aan mijn houding gaan werken?

Ik vond dat iedereen wel heel netjes zat. Ik vond het 's middags best warm, heb dus nog lekker eventjes gezwommen. Haha!

magblon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 19:56

Dankje Wienn. Het ging ook wel netjes voelde alleen niet helemaal gelukkig op dat paard hij was wel lief ofzo hoor maar zo anders als onze paarden en vond het wel naar dat je zo weinig mocht inrijden terwijl vorig jaar mocht je een kwartier inrijden. Dan ben je net wat meer ingesteld op dat paard.

Maar we zijn wel erg blij we waren 2de met de manege en Merel (melmel) is door naar de finale Pling

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:59

Op wie reed jij dan?

Ennuh... was dat niet een beetje redelijk dan? Het was voor de paarden en pony's ook heel warm en ze moesten de hele dag lopen.

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:30

Ze zat op een grote Tong uitsteken Hij was best leuk Knipoog weet alleen niet hoe die heet! Ik baalde zooo erg dat ik niet mee kon rijden! Ik mag nogsteeds niet rijden Boos! eerst alles wat beter gaan! vandaag ging ik wandelen met Tiki (mijn paard) in t bos! maar er waren zoo veel vliegen dus zij werd gek en gingen we maar weer terug, toen liep ze wat harder en het deed zo'n pijn:( dus rijden kan ik nog helemaal niet :S

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:36

Jorrit waarschijnlijk? Wienn, wat heb je eigenlijk aan het ongeluk overgehouden? Van zo'n manege liep ook iemand constant met zo'n hond, was jij dat M_en_M?

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:18

Gekneuste rug, buik en arm (hoe je je rug en buik kan kneuzen weet ik niet maar dat zei de dokter!) waarshcijnlijk lichte hersenschudding, heel veel spierpijn en schrik! jaa, en een kapote scooter, maar dat maakt me even tijdelijk niet zo veel uit Knipoog

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:06

__Martine__ schreef:
Jorrit waarschijnlijk? Wienn, wat heb je eigenlijk aan het ongeluk overgehouden? Van zo'n manege liep ook iemand constant met zo'n hond, was jij dat M_en_M?

ja dat was ik ja
dat was onze support(zo had ik hem maar genoemd) die hadden we van de manege mee genomen
maar het was leuke geweest als een echt hond mee was gegaan met een t-shirt aan en petje op

hihihihi
de schimmels die buitenstallen stonden vonden die hond wel erg intressant we hebben ook wel een paar leuke foto daar van gemaakt
maar die heb ik nog niet binnen en als ik dat heb dan zal ik ze hier ook wel ff plaatsen