Ik moet sowieso debbie aanmoedigen (een van mn beste vriendinnen!) en Lieke, mn zus, en eigenlijk wil ik iedereen vd manege aanmoedigen als het lukt!! We zullen zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik moet sowieso debbie aanmoedigen (een van mn beste vriendinnen!) en Lieke, mn zus, en eigenlijk wil ik iedereen vd manege aanmoedigen als het lukt!! We zullen zien

Of ik moet kijken of ik tussendoor nog naar huis ga, maar dat weet ik nog niet. Kom je nog naar mij kijken?
Ik schijn mijn kleren netjes te moeten houden, de héle dag,, dat gaat mij nooit lukken! Ik ben altijd al blij als ik ze schoonhoud met aankleden
Welke idioot heeft nu bedacht om witte kleding op een paard te dragen, dat word toch vies!
ik denk dat daar rekening mee gehouden is
__Martine__ schreef:Ik ben nummer 81. Heb vrijdag les en moet nog even goed oefenen. Moet je je echt om half 10 al melden? @ M_en_M Jij moet best laat, zit je de hele dag op die manege.
vindik wel leuk en ik kan ook niet jammer genoeg op eigen vervoer er heen want anders had ik dat ook wel gedaan maar mijn auto doet het niet:(
dus ik neem idd andere kleren mee! Ik reed eerder ook wedstrijden, mn broek was vaak al vies voor ik er op zat... maarja, daar is mn moeder inmiddels aan gewent
Wienn schreef:Ik meld me af...
Ik heb net ongeluk gehad met mn scooter,
Ik kom morgen nog wel kijken naar mn zus en Debbie!
Missien zie ik jullie dan wel!
Héél veel succes iig!!
Weet je wat ik dan wel vervelend vind: ik heb helemaal geen commentaar op mijn protocol, daar heb ik toch niks aan? Kan ik toch niet aan mijn houding gaan werken?
Hij was best leuk
weet alleen niet hoe die heet! Ik baalde zooo erg dat ik niet mee kon rijden! Ik mag nogsteeds niet rijden
eerst alles wat beter gaan! vandaag ging ik wandelen met Tiki (mijn paard) in t bos! maar er waren zoo veel vliegen dus zij werd gek en gingen we maar weer terug, toen liep ze wat harder en het deed zo'n pijn:( dus rijden kan ik nog helemaal niet :S
__Martine__ schreef:Jorrit waarschijnlijk? Wienn, wat heb je eigenlijk aan het ongeluk overgehouden? Van zo'n manege liep ook iemand constant met zo'n hond, was jij dat M_en_M?