Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lexlover schreef:Als die ziektes overbrengen nou veel voor zou komen, dan zou het idd een goede rede zijn om het niet te doen.. Maar bij ons is er nog nooit iets mis gegaan, dus waarom dan niet doen wat je leuk vind ?!
. Ik heb niks tegen groen, maar als setje heb ik dat toch liever niet. En tot dat het paard er is gebruik ik de peesbeschermers mooi bij de manegepaarden. Borstels gebruik ik vrijwel niet, nu altans niet meer omdat ik die voor dat paard ga gebruiken en ze liever niet op 20 verschillende paarden eerst gebruik. Al zijn ze natuurlijk schoon te maken..Maarja zo zit ik in elkaar en de manege heeft ook borstels ter beschikking, of ik leen ze van m'n vriendin die op dezelfde dag rijd
.
Ik mag hem misschien kopen, hij heeft nu een dekje met gaatjes ( oké gaat hij niet dood aan maar toch) wat helemaal vaal is en er staat corina op terwijl hij Boogie heet
Heb nu een goedkoop dekje gekocht wat ik een beetje ga "op pimpen" met zijn eigen naam en een randje kant ( lekker mannelijk) Ik neem het wel gewoon mee naar huis, anders is het toch zo weer vuil enzo.
) 
of bandages
Kijk een halster of borstels kan ik enigzins nog inkomen, maar bandages???? Er is een reden waarom de manege's zelf vaak geen bandages hebben, ze worden toch vaak verkeerd omgedaan en om nou een uur met bandages door de bak heen te sjouwen is ook lekker warm (vooral als de pony na jou nog een keer moet zodat het niet afgespoten kan worden). En een deken ook zo onzinnig: als een paard een deken echt nodig heeft, krijgt hij die wel van de manege en anders betekend dat gewoon dat hij geen deken nodig heeft. Zweetdeken is daar ook niet enorm nodig, als je goed uitstapt en de pony staat daarna niet op de tocht zal die niet ziek worden