Purmerburger schreef:Is de puntentelling nog steeds hetzelfde als vorig jaar? Bijvoorbeeld dat de onafhankelijke zit van de ruiter 3x meetelt etc etc. ?
Ja
De puntentelling is nog precies hetzelfde als vorig jaar. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Purmerburger schreef:Is de puntentelling nog steeds hetzelfde als vorig jaar? Bijvoorbeeld dat de onafhankelijke zit van de ruiter 3x meetelt etc etc. ?
De puntentelling is nog precies hetzelfde als vorig jaar. 
en succes alvast

Ik moet komende zondag
Spannendd

En allemaal ff laten weten hoe het ging he..
? En waar moet jij hem rijden? 
Wel jammer dat ik een beetje geblesseerd ben. maarja
)

Misschien komen die later pas, hoewel het al zondag is...
Oei spannend!
Zit me nu al druk te maken omdat ik al 5 jaar rij en nog steeds bijna altijd fout lichtrij op het verkeerde been dus. Kan het wel voelen alleen weet ik nooit of ik dan fout of goed zit dus dat word wat zondag Lies_Beuker schreef:Weten jullie wat wij moeilijk vinden? Welke leerlingen van de ruitersportcentra mee (mogen) doen. Want is het eigenlijk niet van oorsprong een zitcompetitie voor manegeleerlingen ?
ik zag vorige jaar enkele deelnemers mee rijden, die de zoon of dochter waren van de manege eigenaar. Of mensen, die al jaren gewoon een eigen paard hebben.
Onze deelnemers waren - bijna- allemaal leerlingen, die één uurtje in de week hun les reden.
had in totaal 123 punten.
liberty schreef:Wij hebben nog een voorselectie, we gaan met 9 mensen naar de regiofinale in Heeze, we weten alleen nog niet wie
Lies_Beuker schreef:Weten jullie wat wij moeilijk vinden? Welke leerlingen van de ruitersportcentra mee (mogen) doen. Want is het eigenlijk niet van oorsprong een zitcompetitie voor manegeleerlingen ?
ik zag vorige jaar enkele deelnemers mee rijden, die de zoon of dochter waren van de manege eigenaar. Of mensen, die al jaren gewoon een eigen paard hebben.
Onze deelnemers waren - bijna- allemaal leerlingen, die één uurtje in de week hun les reden.
) mag inderdaad iedereen gewoon meedoen, ook de pensionklanten met hun paard. Eerlijk gezegd vind ik dat niet kunnen, mensen met een eigen paard hebben erg veel voordeel (kennen het paard, kunnen hem even loslongeren én veel meer oefenen). Daarbij vind ik dat zij ook mee kunnen doen met reguliere KNHS-wedstrijden, en dat ze zich daar maar bij moeten houden in plaats van ons manegeruiters in de weg rijden bij de wedstrijden die voor ons de enige wedstrijdmogelijkheid zijn
Maar bij onze manege willen ze het liefst iedereen gelijktrekken (dat is voor de sfeer buiten wedstrijden op zich wel prettig), vandaar dat bij de gewone wedstrijden ook de pensionpaarden tussen de manegeruiters met manegepaarden rijden en hetzelfde beoordeeld worden. Dus tja, dan hoort de zitcompetitie daar ook bij...