virgin_lady schreef:Rij je zelf daar ook op de manege? of ben je ook een stagaire?
hahaha dat valt me dan nog mee dat ze echt komt. zal nog wel eens het preciese verhaal van dat wegsturen vragen.
Nee ben geen stagaire

En jij, rij jij er ook?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
virgin_lady schreef:Rij je zelf daar ook op de manege? of ben je ook een stagaire?
hahaha dat valt me dan nog mee dat ze echt komt. zal nog wel eens het preciese verhaal van dat wegsturen vragen.
Vogeltje90 schreef:Nee Micky is er niet meer! Dat is al lang geleden!Ik heb vroeger ook heel veel op Micky gereden, Micky en Natasja waren (toevallig) altijd mn favoriete pony's..
![]()
Haha tegenwoordig is Natas heel braaf hoor
(dit topic begint te leven!)
Vogeltje90 schreef:Dorus is trouwens ingeslapen vd week..
ellen_n schreef:ik heb denk ik zo'n 14 jaar op de paardenhoeve gereden. Ik ben er nu bijna een jaar weg. De reden..? Ik leerde er niks nieuws meer, elke keer hetzelfde rondje door het bos en elke keer dezelfde soort lessen. Ik heb van veel verschillende mensen les gehad maar ik vond Minke toch een van de leukste om les van te krijgen! Ik las dat ze weg is nu? weet iemand waar ze dan heen is? Ook erg veel verschillende paarden en pony's voorbij zien komen. Ondanks wat negatieve kanten heb ik toch een hele leuke tijd gehad. Reed dan ook in een gezellige les vond ik.
Arabian_Girl schreef:Wat erg zeg..Was hij ziek ? Of was hij "op" Hij was natuurlijk ook al heel erg oud. Maar dan nog blijft het erg...
Vogeltje90 schreef:ellen_n schreef:ik heb denk ik zo'n 14 jaar op de paardenhoeve gereden. Ik ben er nu bijna een jaar weg. De reden..? Ik leerde er niks nieuws meer, elke keer hetzelfde rondje door het bos en elke keer dezelfde soort lessen. Ik heb van veel verschillende mensen les gehad maar ik vond Minke toch een van de leukste om les van te krijgen! Ik las dat ze weg is nu? weet iemand waar ze dan heen is? Ook erg veel verschillende paarden en pony's voorbij zien komen. Ondanks wat negatieve kanten heb ik toch een hele leuke tijd gehad. Reed dan ook in een gezellige les vond ik.
Minke rijdt nu paarden voor een stalArabian_Girl schreef:Wat erg zeg..Was hij ziek ? Of was hij "op" Hij was natuurlijk ook al heel erg oud. Maar dan nog blijft het erg...
Hij had een heel erg dik been, dus eigenlijk om hem verder lijden te besparen geloof ik. Maar is wel triest ja, wel gek, de manege zonder Dorus..
Vogeltje90 schreef:Jaa die is drachtigze staat nu in een supergrote buitenstal
Ik mocht er laatst een keertje op (bij wijze van uitzondering hoor) dat was wel leuk, ze is heel voorwaarts, en dat was heel leerzaam omdat ik normaal op iets minder voorwaartse paarden zeg maar rij
Maar gaat dus wel goed..
Vogeltje90 schreef:Haha ken je die dan ?