Dus spikkeltje doet het nog?
Ik weet nog dat de hengst kwam, een prachtige appaloosa, om Spikkel in de kleine bak te dekken. Daaruit kwam Mr. Spikkel, een prachtig gespikkelt hengstveulen. Die was niet van mijn tante, ik heb eigenlijk nooit gevraagd van wie het veulen was. Die is uiteindelijk naar de veulen wei gegaan, ik heb hem nooit meer gezien helaas. Ik zal mijn tante eens vragen als ik weer in Nederland ben.
He he he, doet me aan nog iets denken... ik heb geen ruzie met Thor gehad, maar hij vond het niet leuk dat ik de Alphense voor Avifauna inruilde. Mijn vader zal wel woorden met hem hebben gehad ofzo, waar ik niets van wist.
Toen ik weer eens op de Alphense kwam met een vriendin die daar nog reed, keek ie me aan, zag mijn kleding (ik was wat veranderd in die tijd... van braaf meisje naar een tegen alles schoppende tiener die compleet in spikes en leder gekleed op een afstand bleef
) en schudde alleen maar zijn hoofd. Hij heeft mijn vriendin nog gevraagd hoe het zo ver kon komen of iets dergelijks. Hij moest eens weten... Metal is mijn lust en mijn leven, werk in de Metal muziek en het enige verschil met toen is dat ik me duurdere en mooiere (Metal!) kleding kan veroorloven