Echt een geweldige foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Astridd schreef:wij komen er elk jaar met het pony kamp van de manege in de herfstvakantie
heb het er altijd erg naar m'n zin gehad hoor!!
voor degene die er regelmatig komen, klopt het dat beauty verkocht is?? reed meestal op roxy en daisy, was altijd heel gaaf!
met vincent heb k ook nog steeds contact.. vergeet die plagerijtjes nooit meer die we met hem uithaaldbij stefan tevens ook
vlasta schreef:Kent iemand buiten Koster om ook nog Hayko dat was een jongen die er toen ook werkte.
Isabelliej schreef:Astridd schreef:wij komen er elk jaar met het pony kamp van de manege in de herfstvakantie
heb het er altijd erg naar m'n zin gehad hoor!!
voor degene die er regelmatig komen, klopt het dat beauty verkocht is?? reed meestal op roxy en daisy, was altijd heel gaaf!
met vincent heb k ook nog steeds contact.. vergeet die plagerijtjes nooit meer die we met hem uithaaldbij stefan tevens ook
Met welke manege komen jullie altijd? Ik ben namelijk deze herfst ook op ponykamp geweest en toen was er een ponyclub uit vlaardingen.
Amnero schreef:vlasta schreef:Kent iemand buiten Koster om ook nog Hayko dat was een jongen die er toen ook werkte.
Hayko zegt me wel iets... maar kan er echt niet opkomen!!
Remco ken ik nog wel... en weet ff niet meer hoe zijn broer heet!!
Remco had eigen pony beest, Apollo, die kon me een partij springen niet normaal!!
Amnero schreef:vlasta schreef:Kent iemand buiten Koster om ook nog Hayko dat was een jongen die er toen ook werkte.
Remco had eigen pony beest, Apollo, die kon me een partij springen niet normaal!!
Breitling schreef:Amnero schreef:
mark
ulleke schreef:ik ben er zo'n tien jaar geleden voor het laatst op ponykamp geweest.. ik vond vooral de stallen klein en donker, verder zagen de paarden er wel netjes uit, het eten was heeeel lekker en JA HOOR.. ik ben dus een van die Belgen eh!!! lach ons nog maar eens uit :-p dank jullie wel!
het enige echt mindere aan het kamp was dat de eigenaar 's avonds nogal veel dronk.
Heb hem echt wel een paar keer serieus zat zien rondzwalken en dat vind ik toch niet kunnen met 6 jarige kinderen in de buurt.. hij was dan ook alles behalve vriendelijk.. maar ik heb geen idee hoe het er nu is dus.. veel plezier aan iedereen die er naartoe gaat