Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jorie schreef:Effe idd voor de duidelijkheid, hier gaat het over HC hillegersberg aan de bergse linker rottekade die nu falliet is (zit nu een paintballcentrum in) en je het de stichting manege Hillegersberg, die zit midden in het Bergse bos. Die bestaat dus gewoon nog, maar dat is dus niet dit topic.
Maar we hebben het nu even over Colin
Rohol schreef:Hij komt ook niet van Stichting Manege Hillegersberg, want daar rijd ik nu en daar hebben nooit fjorden gestaan.
Aagh Nicootjee.. :'( Wat erg.. 

Photobucket doet de laatste tijd vreemd bij mij
Als je de foto's in 't groter wilt, moet je maar even je emailadres pben
RakkerTwanko schreef:HeY Allemaal,
Ik heb 3 jaar gereden bij manege HCHillegersberg, in Rotterdam. Totdat deze failliet ging. Weet iemand waar een aantal van de pony's zijn gebleven? Het gaat om deze dieren:
Rambo; zwarte ondeugende shet
Surprise/Suppy; schimmel
Jeroen; zwarte welsch
Obelix; Fjord
Amanda; bruine pony
Nico; schimmel arabier, 1 van z'n benen was dikker dan de anderen
Gabber; New Forest pony, beet welleens op stal
Sandigo
Speedy
Brandy
Dexter
Weet iemand waar ze gebleven zijn?
Groetjes,
Marissa
pandour4evuh schreef:Was deze manege langs de rotte bij de snelweg. ik train hier iedere dag. als dit zo is, ken jij dan ook marloes DIJS. zij weet geloof ik ook waar een paar paardjes zijn. wat ik van haar hoorde was dat het tijdens een ponykamp of zo was en toen opeens mensen met veewagens langskwamen en zo de pony´s hebben meegenomen?? klopt dit, zeg het dan ff
PrideDignity schreef:pandour4evuh schreef:Was deze manege langs de rotte bij de snelweg. ik train hier iedere dag. als dit zo is, ken jij dan ook marloes DIJS. zij weet geloof ik ook waar een paar paardjes zijn. wat ik van haar hoorde was dat het tijdens een ponykamp of zo was en toen opeens mensen met veewagens langskwamen en zo de pony´s hebben meegenomen?? klopt dit, zeg het dan ff
De manege lag idd aan de Bergse Linker Rottekade.
Niet langs een snelweg..
Die is er wel vlakbij.
De manege is nu een Paint Ball vereniging. Zonde..!
Het zit ook vlakbij Veldhoen, daar zit de snelweg (over de bakken heen).

Nico staat er echt cute op!
Maar wat erg dat hij onlangs aan koliek overleden is!!
PrideDignity schreef:Aah oke, ik reed ook af en toe bij veldhoen, maar dat was op de shet van een vriendin
Maargoed, zou er zelf nooit gaan staan ofzo
pandour4evuh schreef:PrideDignity schreef:Aah oke, ik reed ook af en toe bij veldhoen, maar dat was op de shet van een vriendin
Maargoed, zou er zelf nooit gaan staan ofzo
Ik moet eerlijk zeggen ik ook niet. hij is misschien goedkoop maar die stallen zien er echt niet uit en de paarden staan op super weinig stro. en ze hebben maar heel weinig weidegang en die bak ligt vol stenen. ik heb maar een maand gereden
Vóór de buitenboxen ligt er een schip
weet iemand waarom? 
wat dus nooit gaat gebeuren
(anders zou die gezonken zijn)