Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) reed ik het liefste op Maddy, Dutch Dancer, Derry Lou, Charly en Annabel. Ik was een wat mindere fan van Sahedi, Tomkins en Brogan.
)Ik reed op donderdag avond, wie weet is deze vrouw ook een bokker?

jaimpjuh schreef:hooi,
napoleon is verkocht aan een gehandicapten manege, charlie, fellow, river en minisun dancer die hebben nog een hele tijd bij con zelf gestaan als pension paarden. nadat alles is gesloopt weet ik niet meer waar ze naartoe zijn gegaan..
trouwens admirol is toch verkocht aan yolanda, zij had volgens mijn ook jambo, dus moet admirol ook bij stal wennekers staan..

CrackerHorse schreef:jaimpjuh schreef:hooi,
napoleon is verkocht aan een gehandicapten manege, charlie, fellow, river en minisun dancer die hebben nog een hele tijd bij con zelf gestaan als pension paarden. nadat alles is gesloopt weet ik niet meer waar ze naartoe zijn gegaan..
trouwens admirol is toch verkocht aan yolanda, zij had volgens mijn ook jambo, dus moet admirol ook bij stal wennekers staan..
hey heb jij bij con gestaan in de pension tijd?
edit:
ik zie net je profiel jij bent het nichtje van Linda
nee ik heb daar niet in de pension tijd gestaan maar ben een paar keer langs geweest

naomi_s schreef:[/quote]@jaimpjuh:
zat net op jouw profiel te kijken , maar jouw moeder komt mij wle heel bekend voor...reed zij ook op de manege?
LaFunkyJazz schreef:Waarom was early ingeslapen? gaaf ding was dat altijd