wie kent: Stichting Ruiterschool Amstelveen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:03

even een schopje naar boven, zijn er nog meer mensen die vroeger bij stichting ruiterschool amstelveen gereden hebben of een paard hebben wat daar avndaan komt??

Rytir

Re: wie kent: Stichting Ruiterschool Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:25

Oké heeeele late reactie, wist helemaal niet dat hier een topic over was! Ik heb 2 periodes bij con gereden van mijn 10/11 e tot mijn 13e en van mijn 14e totdat de manege er mee stopte(toen was ik 17 denk ik...). Ondertussen ben ik 22 en in bezit van een eigen paard. Een tijdje terug kwam ik iemand tegen op de pensionstal waar mijn voormalige lease/bijrijd/ verzorgpaarden nu staan, zij had ook bij Con gereden en ook alleen maar goede verhalen.

In mijn eerste rij-periode (typische penny-periode ) reed ik het liefste op Maddy, Dutch Dancer, Derry Lou, Charly en Annabel. Ik was een wat mindere fan van Sahedi, Tomkins en Brogan.

Ik reed in mijn tweede rij-periode vooral op Jambo, Fellow en Filly en het grappige was dat altijd hetzelfde meisje/ vrouw na mijn les het paard over nam dat ik had gereden (we deelde dezelfde paarden )Ik reed op donderdag avond, wie weet is deze vrouw ook een bokker?

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:43

wat leuk, hoe heet jij dan want jij bent van dezelfde leeftijd als ik, ik reed in die tijd op vrijdagavond...
rij je nu nogsteeds dan? heb je jambo nog wel is gezien? die staat bij wennekers he!

Rytir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:59

Haha, ik ben lucinda en kreeg vooral in de laatste periode altijd les van Con. Ik rijd nog steeds heb sinds 1 jaar mijn eigen paardje waar ik heel erg blij mee ben. Nadat ik bij SRA wegging heb ik mij rotgezocht naar een leuke vervangende manege. Nadat ik alles in de buurt heb bezocht en niets leuks vond ben ik voor 2,5/3 jaar gestopt met paardrijden. Daarna heb ik ik een jaartje op manegegeuzeneiland gereden (had toen mijn rijbewijs, is wel handig). Later bleek dat er vlak in de buurt (7/8 min rijden met de auto) ook een manege was... Jambo heb ik nooit meer gezien helaas. Ik ben zo heel af en toe op Wennekers en dan hoop ik m even tegen te komen maar er zijn daar zo ontzettend veel paarden...

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 00:23

hey reden wij niet indezelfde les? ik reed op donderdag en vrijdagavond...

CrackerHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:19

hey! dit topic ga ik zeker even volgen

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:13

het is hier wel akelig stil geworden....

CrackerHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:18

idd kom op mensen!!!!!!

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:24

ik ben wel benieuwd hoe het met de manege paarden gata die toen verkocht zijn toen de manege sloot, Filly, River,Fellow, Nappie, David Coulthart, etc....wie weet waar ze zijn?

CrackerHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:28

River en Fellow zijn verkocht aan 2 vrouwen, die stonden eerst nog een tijdje op de manege. David, was eerst aan een meisje verkocht, dit ging niet goed en is uiteindelijk samen met Filly verkocht naar iemand met veel weiland. Napoleon is dacht ik naar een vrouw in drenthe (of iets anders landelijks )gegaan

jaimpjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:03

hooi,
napoleon is verkocht aan een gehandicapten manege, charlie, fellow, river en minisun dancer die hebben nog een hele tijd bij con zelf gestaan als pension paarden. nadat alles is gesloopt weet ik niet meer waar ze naartoe zijn gegaan..
trouwens admirol is toch verkocht aan yolanda, zij had volgens mijn ook jambo, dus moet admirol ook bij stal wennekers staan..

Zwetsloot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 19:08

Con zou eigenlijk zelf eens op het Bokt-forum moeten komen kletsen, dan kan ze antwoord geven op al onze vragen, lijkt me wel erg leuk.

CrackerHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:28

jaimpjuh schreef:
hooi,
napoleon is verkocht aan een gehandicapten manege, charlie, fellow, river en minisun dancer die hebben nog een hele tijd bij con zelf gestaan als pension paarden. nadat alles is gesloopt weet ik niet meer waar ze naartoe zijn gegaan..
trouwens admirol is toch verkocht aan yolanda, zij had volgens mijn ook jambo, dus moet admirol ook bij stal wennekers staan..

hey heb jij bij con gestaan in de pension tijd?

edit:

ik zie net je profiel jij bent het nichtje van Linda

jaimpjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:42

CrackerHorse schreef:
jaimpjuh schreef:
hooi,

hey heb jij bij con gestaan in de pension tijd?

edit:

ik zie net je profiel jij bent het nichtje van Linda

jij weet meer over mijn dan ik dacht nee ik heb daar niet in de pension tijd gestaan maar ben een paar keer langs geweest
waar ken jij linda van? en wie ben jij eigenlijk

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:02

charlie is uit ouderdom overleden heb ik begrepen, nu je het zegt river en fellow zijn toen naar mj en...gegaan...admiral en jambo naar jolanda, crack naar michelle, dj ergens in gelderland, romany naar een gehandicaptenmange of iets...dancer kan ik me niet meer herinneren, volgens mij ook iemand uit mijn les....
ik wilde graag charlie hebben maar paste helaas niet bij m`n ouders in de achtertuin...vond hem zooo leuk...

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:05

@jaimpjuh:
zat net op jouw profiel te kijken , maar jouw moeder komt mij wle heel bekend voor...reed zij ook op de manege?[/quote]

CrackerHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 07:26

Minizen dancer, is verkocht aan een vrouw ze heeft ook een tijdje bij con gestaan, hij staat nu op 1van de pensionstallen daar in de buurt.

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:08

ja ik weet het weer....kan alleen niet op de naam komen

CrackerHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:06

kuni (hoe je het ook schrijft)

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:24

Hé leuk, Kuni, da's lang geleden! Die was er ook al toen ik er nog reed. En dat is inmiddels 10 jaar geleden.

jaimpjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:36

naomi_s schreef:
@jaimpjuh:
zat net op jouw profiel te kijken , maar jouw moeder komt mij wle heel bekend voor...reed zij ook op de manege?
[/quote]

haha, ja mijn moeder heeft er ook gereden op maandag avond.. als ik het goed had.. jij ook dan?
minsun dancer was altijd z'n leuk paardje met zijn mooie aftekening op zijn hoofd.. filly was ook een heel fijn paard!
weet iemand wat er met early bird is gebeurd? wacht noem wel een rijtje op:
- annabel
- kleine fons
- grote fons
- crack a jack
- romany

verder weet ik er even niet meer, de rest is volgens mijn al genoemd!

CrackerHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:15

Annabelle,kleine fons en early bird zijn helaas ingeslapen,
Fons is vorig jaar ingeslapen door ouderdoms klachten.
Romany is verkocht naar ik dacht een gehandicapten manege en CrackerJack is verkocht aan michelle en daar gaat het heel erg goed mee

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:46

Waarom was early ingeslapen? gaaf ding was dat altijd

CrackerHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:54

LaFunkyJazz schreef:
Waarom was early ingeslapen? gaaf ding was dat altijd

Early Bird is eerst naar een gehandicpaten manege gegaan, maar dat ging niet goed. Hij was er niet geschikt voor.
Toen is hij terug gekomen bij Con, Con vond dat ze geen geschikt tehuis voor Early kon vinden, dus heeft ze hem laten inslapen.
en om die reden zijn er meerdere paarden ingeslapen.
Erg zonde, want early bird was een erg mooi en leuk paard en er was vast wel iemand die hem een goed tehuis kon bieden

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:56

Inderdaad, Early was echt heel gaaf, en ja...dat hij niet geschikt was een een gehandicapte manege kon ik je ook wel vertellen..

Weet je ook op Napoleon nog leeft? De pony waar ik op heb leren rijden