Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je rijd niet met 50 paarden, misschien op de dagtocht? maar niet op de andere ritten, want je hebt drie groepen. In de eerste groep rijden de meeste grote kinderen (dus variërend van 12 tot 17, af en toe ook een jonger meisje die bijan op het zadel geboren is. In groep 2 rijden de meisjes (en jongens) die wat banger zijn en minder kunnen rijden. In de derde groep doen ze het rustig aan, niet veel galop en af en toe een sprongetje, hier rijden de jongste knderen en de beginnertjes(die er niet vaak bij zijn)

:D:D ) haffie_lover schreef:tja een vieze stal voor je eigen paard, volegns mij moest je zelf uitmesten of niet soms?
De paarden mochten niet in de wei en maar een half uurtje per dag in de bak. En met het rijden moest je de hele tijd achteraan rijden omdat er anders ruzie kwam, ja leuk als je een paard hebt dat ehh... nogal snel loopt. Dus ik moest met mijn race knol steeds een paar meter afstand zien te houden omdat ze anders helemaal in elkaar gebeukt werd. Nee, ik ga daar nooit meer heen, ookal is de omgeving geweldig daar. Evelijn schreef:Tja met een eigen paard lijkt mij het ook niet ideaal, het is nogal een hechte kudde, en de paarden beginnen dus meteen rangorde te beslissen als je mee rijdt in de groep. Dat kan wel voor problemen zorgen.
Over die slechte verzorging, ik denk dat deze paardjes een stuk meer plezier in het leven hebben dan de vele manege- en privepaarden die de hele dag op stal staan en alleen een uurtje eruit komen voor een dressuurles. Tja en er zullen wel een aantal tussen zitten die nodig bekapt moeten worden, alleen zie ik dat ook bij de gewone stadsmanege waar ik ook rij.
. originean schreef:en de paarden die er 5 jaar terug stonden zijn allemaal naar de slacht (dat heb ik tenminste gehoord weet niet of het waar is)
maar er staat er geen 1 meer van toen.
groetjes angela
originean schreef:ik ben er ongeveer 5 jaar terug geweest en ik vond alleen het rijden leuk maar daar is dan ook alles mee gezegt.
vechten om een plakje boterhamworst voor op brood, telefoon inleveren, nou echt hoor het was echt een strafkamp daar.
en ik vond ook dat de leiding het erg hoog in hun bol hadden hoor.
en de paarden die er 5 jaar terug stonden zijn allemaal naar de slacht (dat heb ik tenminste gehoord weet niet of het waar is)
maar er staat er geen 1 meer van toen.
en ze worden idd niet zo goed verzorgd, en ook niet goed ingereden ,je word er zo op gezet en lekker een buitenritje terwijl je pony geen conditie heeft nou echt ik raad het je af om erheen te gaan, als het er nog net zo is al;s 5 jaar geleden
groetjes angela
Evelijn schreef:Tja met een eigen paard lijkt mij het ook niet ideaal, het is nogal een hechte kudde, en de paarden beginnen dus meteen rangorde te beslissen als je mee rijdt in de groep. Dat kan wel voor problemen zorgen.
Over die slechte verzorging, ik denk dat deze paardjes een stuk meer plezier in het leven hebben dan de vele manege- en privepaarden die de hele dag op stal staan en alleen een uurtje eruit komen voor een dressuurles. Tja en er zullen wel een aantal tussen zitten die nodig bekapt moeten worden, alleen zie ik dat ook bij de gewone stadsmanege waar ik ook rij.
Hand trouwens ook Snippie's teugels gebroken, oeps haha