Annetje schreef:En ik ben weer terug! Manuela (ik lees nu in je profiel dat jij dat was) ik heb je dus gezienAlleen zou ik niet meer weten op welk paard je reed en in welke groep
Vast in groep 1 of 2, want ik heb meer met de wat minder gevorderde kinderen gedaan.
Ik vond het in elk geval superleuk. Jammer alleen dat er zoveel kinderen afvielen.
Ja, ik reed in groep 1.
Ik reed in de bak op Cocktail, en buiten op Loretta. En ook nog 2x op een Fries. 
Zeker bij die ponygames en de voltige vielen er nogal wat mensen af.
Ik vond het een hele leuke week, maar die spellen die we dan wel is in het bos moesten doen, dat vonden de oudere kinderen, waaronder ik, echt niet leuk.
Maar dat was dan ook het enige. 
En het is ook wel jammer dat we niet gingen galloperen op de buitenritten, maar ik snap ook wel dat het dan kan gebeuren dat er een paar paarden tussen uit gaan.
Alleen zou ik niet meer weten op welk paard je reed en in welke groep 

Is al niet leuk, maar toen we bij Nita aankwamen bij het meertje, kwam een grote groep niet mee en dat had ik eerst niet door omdat een paar meisjes me helemaal in de houdgreep hielden. Toen ik het doorhad, bleek dus dat de helft nog bij een boom zat en Nita en dat andere meisje aan het lastigvallen was. Zaklantaarn afpakken enzo en later bleek dus dat ze ook geschopt hadden en dat soort dingen.