The Woody Ranch

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Re: The Woody Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:29

idd vonden wij die hondjes ook wel irritant, onze hond heeft het niet op jacks dus die kon echt niet los, hij had ze denk ik op gevreten.. (leuk zo'n sociale hond *not*)

ik heb een zadelbok gepakt en mn zadel gewoon binnengezet in de blokhut..

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:43

Gelukkig waren wij niet de enige dan
We zaten al met zn 5ven in de pipowagen, 5 zadels daarbij had echt niet gepast

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 19:40

Wij hadden onze zadels ook in onze hut. Vond ik wel zo'n prettig idee.
De hondjes vonden wij juist wel gezelig ! Maar wij hadden zelf geen honden bij ons. Kan me voorstellen dat het dan wel vervelend kan zijn.

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:46

Ben er ook geweest een keer met de hele club. Was wel leuk, alleen wel allemaal gammel daarso.. maarja de hondjes waren soms ook wel erg lastig, als je de duer los liet om bijv. effe naar je paard te kijken lagen de honden alqeer bovenop je spullen... Wel echt fijn rijden daar in die bossen, geweldig! Ben de koetjes ook nog tegengekomen haha... maaja.. Ik had alleen me paardje in de eerste stal staan, en daar zat dus geen soort rem op, dus ik schoof hem los... lag de deur eruit maarja... wij kregen een grote kast naast die containerstallen en daar kregen we een slot bij dus onze spullen zaten achter het slot maar khad me zadel toch altijd nog binnen liggen, vond het tog niet zown prettig idee...