Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wouterpaard schreef:Ze willen graag naar binnen (als ze de stand niet leuk vinden doen ze dit niet) Ze hebben genoeg ruimte over om te liggen enz.
Lieke schreef:wouterpaard schreef:
Ze willen graag naar binnen (als ze de stand niet leuk vinden doen ze dit niet) Ze hebben genoeg ruimte over om te liggen enz.
Misschien omdat binnen te eten krijgen? Of omdat ze niet anders gewent zijn?
ramira schreef:Het is natuurlijk niet zo ideaal als dat alle paarden in een box zouden staan maar je kan moeilijk 50 paarden en pony´s in boxen zetten.

ingeborg schreef:Volgens mij is men van plan stands binnen nu en een aantal jaren te verbieden. Dan moet iederen wel.

wouterpaard schreef:lijkt me raar als ze stands gaan verbieden, ik heb er nog geen paard slechter op zien worden!!
Dus waarom zouden ze dit in verbieden? Vind ik persoonlijk dat ze moeten verplichten dat elk paard naar buiten kan in plaats van dag en nacht box.
Ik vind dit echt heel raar.

wouterpaard schreef:En waar staan de eventuele nieuwe regels? Kwil ze weleens doorlezen.

Citaat:Wouter, zo bedoelde ik het niet, sorry. Maar je kunt als failliete manege nou eenmaal niet al te hoge eisen stellen. En volgens mij hebben veel maneges niet de mogelijkheid (geld, ruimte) om het zo maar even aan te passen. Dan zijn het toch bedrijven die voor hun geld moeten kiezen. Niet allemaal zullen ze dat doen, maar ik denk ook niet dat er veel markt is voor tientallen, honderden of nog meer ex-manegepaarden en pony's, toch al niet zo interessant voor de sport.
Auky schreef:Klinkt misschien verschrikkelijk kinderachtig, maar ik ben er echt fel op tegen.
Die diertjes hebben het meestal al niet te best met een aantal uur per dag rondjes hobbelen en dan krijgen ook nog niet eens de kans om lekker de scharrelen/liggen in een stal.
Nee, als het aan mij lag, stonden alle (manege)paarden in ruime boxen, maarja, ik heb het nu eenmaal niet voro het zeggen..