Kijk eh ik ga ff rustig proberen te doen want ik ben kwaad ! ik weet dat ik me hier goed belachelijk gaat
Maar ik vind het zo stom dat mense die ouder dan my zijn altijd muilen tegen my ! en daar kan ik van verreken maar waar dit nu over gaat :
waat ik niet ! Bianca schreef me een drijgmail en [naam] begon mee toe toen uhh jah jullie zijn wel ff ouder ! uhhh jah en dan komt dat zo over van rot ma op tis onze manege en niemand moet u en van dat allemaal nou jah ? uhh voel ik me ook niet derek blij mee he ! En bianca heeft me verwijder van t forum omdat ik iets van trutjes zij nou ja dat was gwn zodat mensen gingen stemmen maar ik dat die mense zijn tog ouder die snappen dat wel blijkbaar niet dusjah kan dit worden uitgesproken want dit is niet fun !!
xz noeki
=
Kijk hé, ik ga even rustig proberen te doen want ik ben kwaad! Ik weet dat ik me hier goed belachelijk maak, maar ik vind het zo stom dat mensen die ouder zijn dan mij altijd muilen tegen mij! En daar kan ik van verrekken (= zoiets als doodvallen ofzo) maar waar dit nu over gaat: weet ik niet!
Bianca schreef me een dreigmail en [naam] begon mee te doen, uhh ja, jullie zijn wel ff ouder! En dan komt dat zo over van: rot maar op, 't is ondeze manège en niemand moet u en van dat allemaal. Uhh, ik voel me hier ook niet direct blij mee he! En Bianca heeft me verwijderd van het forum (= forum van onze manège) omdat ik iets van trutjes zei, nou ja, dat was gewoon zodat mensen gingen stemmen maar ik dacht die mensen zijn toch ouder, die snappen dat wel
blijkbaar niet
dus ja, kan dit worden uitgesproken want dit is niet fun!!Zo begrijp ik het bericht toch
Maar eigenlijk is dat iets tussen de betrokken personen en het wordt uitgepraat, dus weet niet of verder reactie op dit forum nog nodig is?
Naar een bepaalde beheerder een pb sturen ofzo?