Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

shaartjuh schreef:MiGzi_MiQ schreef:Ik ga al een paar jaar lang met hetzelfde groepje 2x per jaar naar Erve Meenderinkboer in Markelo!!Erg leuk en gezellig!!
![]()
http://www.ervemeenderinkboer.nl
Kun je mij iets vertellen over dit ponykamp? Want het lijkt mij erg leuk, maar ja, ben er nog nooit geweest dus kan het ook niet weten
Bv. over de grootte van de groepen, paardjes, les enz?
eknein schreef:hoi ik ben der ook geweest![]()
tis der hatsikke leuk![]()
ze hebben leuke pony's.. en nartuurlijk leuke paarden. ik ben er al 7 keer geweest.. de laaste keer heb ik op paarden gereden. Je crost ontzettent hard door het hele mooie bos wat aan de manege grenst. ik heb daar geen les gehad .. alleen na de eerste keer dat ik daar een wiekent verbleef beheeste ik daarna wel ontzettent goed de verlichte zit.
maar het is al niet meer nodig voor dit jaar, ik ga naar 't Reelaer met nog 2 vriendinnen
Ik ga in week 1, jij toch ook hoorde ik??
shaartjuh schreef:eknein schreef:hoi ik ben der ook geweest![]()
tis der hatsikke leuk![]()
ze hebben leuke pony's.. en nartuurlijk leuke paarden. ik ben er al 7 keer geweest.. de laaste keer heb ik op paarden gereden. Je crost ontzettent hard door het hele mooie bos wat aan de manege grenst. ik heb daar geen les gehad .. alleen na de eerste keer dat ik daar een wiekent verbleef beheeste ik daarna wel ontzettent goed de verlichte zit.
Haha okemaar het is al niet meer nodig voor dit jaar, ik ga naar 't Reelaer met nog 2 vriendinnen
Ik ga in week 1, jij toch ook hoorde ik??
eknein schreef:jaah ik ga ook in week 1..![]()
is dit je 1ste kee of niet?
We konden eerst niet kiezen waar we heen zouden gaan, maar hier hoorden we zoveel leuke dingen over dat we besloten hebben om naar t Reelaer te gaan
Pebblesje schreef:is iemand weleens naar de treekhoeve ofzo geweest?