Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Homerun schreef:Ja, dat klopt, ik ben er twee weken geleden langs gereden (is dicht bij waar ik woon) en dat klopt. Toen was er nog niet veel te zien, maar er moest volgens mij daar ook nog wel het een en ander gebeuren. Je kunt ook bij die rotonde rechtdoor gaan en dan de eerste rechts, dat is dezelfde weg.
Unaira schreef:ik zag dat deze topic weer naar boven is gekomen.....leuk!! misschien dat er inmiddels iemand is die weet hoe het met de pony's en met joke gaat?
chantal; ken ik jou ook? ben benieuwd......

Unaira schreef:ik ben er een maand geleden nog geweet, net voordat ze weg gingen daar. Toen was rita er nog gewoon. Er waren wel al veel pony's weg, echt jammer....Ik had het meest met rakker, maar die is er helaas ook niet meer........
Chantal; ik kan je nog steeds niet voor de geest halen, maar het zou eigelijk wel moeten. Ik heb er zo'n 13 jaar gereden, ben 5 jaar geleden daar weg gegaan. Deed daar de laatste twee jaar de stallen, les geven ed. Weet niet of je mij (ilse) kan herinneren??
wel grappig om zo weer wat oude bekende terug te zien/horen. Misschien moeten we een keer een soort van meeting houden en er eens langs gaan? Maakt het voor iedereen misschien wat makkelijker om de stap te zetten om onze oude bekende paardjes weer eens terug te zien.......
gillian schreef:Mijn grote vriend was Flip![]()
Daar ben ik op begonnen en na een aantal jaren kwam Maya en toen ben ik daar op gaan rijden.
Ik heb daar ook heel veel uren doorgebracht, geweldige tijd!!
Weet alleen nog niet of dat ik nog een keertje langs wil gaan...

Homerun schreef:Ik ben 25 jaar geleden daar begonnen op Angela, heb daarna bijna altijd op Flip gereden. Maar ja, ben daar ook al weer zo'n 13 jaar weg. Heb in die tijd ook veel geholpen in de stallen en heb veel les gegeven.
gillian schreef:Ik heb zelf een Fries, maar die is nu een jaar met pensioen en momenteel rij ik helemaal niet.
Heb sinds 2,5 jaar mijn eigen paardje, een friesje

) maar ook springen en lekker buitenrijden 

gaaf beest was dat
zn verzorgster van uhm vorigjaar ongeveer zat ook op bokt helaas verhuisde ze naar Amerika, heb nog een foto van hem gehad van haar!