ponykamp: waar ga jij heen?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 02:18

En ik ga iedere Mei en herfstvakantie naar Erve Meenderinkboer in Markelo! Pling Staan erg veel leuke/snelle paarden en pony's. Leuke begeleiding, en hier mag je elke keer dat je gaat rijden een ander paard/pony uitkiezen. Natuurlijk hebben de mensen die er al langer komen al een lievelingspaard, maar voor de rest heeft iedereen vrije keus! *LOL*
Zijn naast gewone kamers ook bungalows enzo. En het is geschikt voor alle leeftijden. Dus als het ware van 6 tot 100!! Schijnheilig

http://www.ervemeenderinkboer.nl

ps. Kleinere kinderen meosten ook alleen 's avonds hun mobiel inleveren, want de leiding was bang dat ze andere kinderen gingen wakker bellen. Vingers aflikken Overdag hadden ze overigens wel een mobieltje! Lachen

Cellaa
Berichten: 114
Geregistreerd: 12-12-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:25

ik ga dit jaar ook naar De Bongerd!
Maar uit jullie verhalen kan ik uitmaken dat het niet erg leuk is..
k hoop dat de leiding nou wat veranderd is dan.. en de pony´s ook..
al pas k alleen op een GROTE pony Tong uitsteken

Ben afgelopen drie jaar naar Jan Dolfing geweest, ook een echte aanrader! Hij was leuk! en er waren steeds andere pony's omdat het een soort handel was.
dus als je 2 weken ging, reed je niet op het zelfde paardje..
http://www.paardensportcentrum.nl

Mijn vriendin heeft toen Bonito gekocht, een WElsh Cob!

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:32

tamaraatjuh schreef:
ik ga naar manege van loon Lachen

AAAHH!

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:33

Nouja sorry dat was 'n beetje een suffige reactie.. maar ik heb het niet zo op die manege >;)

GB_SP

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:40

miltonlover schreef:
ik ga naar de burght in barneveld en hippago in elim


Ik ga naar De woelige stal in Ede( http://80.242.251.165/index.htm )
En ik kom daar al 5jaar en elk jaar komen we groepen tegen van de Burght met buitenritten
Ben je al vaker naar de Burght geweest??

GB_SP

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:54

Femke_L schreef:
Ook was er zo'n verwend nest...die 2 pony's mee bracht....zei der moeder..ja jammer genoeg moest ze de andere 2 thuis laten...Verward


Ik ga ook met 2 paarden dit jaar misschien
al ben ik geen verwend nest want die 2 kunnen niet zonder elkaar,
en dan heb ik de kans dat ik terug kom dat alles gesloopt is en dan hebben me ouders geen rust met een paard die steeds uitbreekt Tong uitsteken
Ik heb ook 4 paardjes maar ik ben niet zo als dat mens hoor Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:56

tamaraatjuh"]
ik ga naar manege van loon
[/quote]
[quote="Nikkeltje schreef:
AAAHH!


welnee is erg leuk daar! ben er een keer op kamp geweest zonder eigen pony en een keer op kamp met m'n eigen pony.

GB_SP

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:04

Maar de mensen die naar de Burght gaan he
Zijn hun er al vaker geweest want ik hoor van iedereen dat ze daar superstreng zijn enzo geen leuke paarden en alles ?? weet niet of het zo is

Mellow

Berichten: 6537
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 17:41

ik ga naar 't relaeer.
van 1 t/m 7 augustus.

ik zou eerst van 4 t/m 10 juli maar dat kon niet ivm met diploma.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:22

_Kruimeltje schreef:
Aaaah, precies wat ik dus ook had! Haha!
Jaa die vent..kon nooit onthouden hoe die heette..noemde em altijd piet en dan zo'n hoofd trekken van piet >;) ..zijn wenkbrauwen waren echt te groot haha..die vrouw van hem vond ik wel een lief vrouwtje volgens mij Haha!
Tja, dat eten daar was echt te erg
Een keer kreeg ik gewoon een bord vol met bloemkool wat ik op MOEST eten en eerder mocht ik niet weg Nagelbijten / Gniffelen
Je moest volgens mij je halve bagage inleveren maargoed..
En ja..je moest altijd op huurders/lessers wachten of wat dan ook..
De enigste leuke leiding vond ik..ene Esther..met zo'n grote bril Tong uitsteken
Jammer genoeg kwam die pas 4 dagen later..
En de ergste vond ik die..ehh Patricia noemde we haar..maar volgens mij heette ze anders..echt heel gemeen vond ik haar Clown
En Bjorn is toch die fjord?


nynke??? Jannie??marit?? ik marit was trouwens wel aardigalhoewel dat volgens mij ook kwam omdat ze Claire (hiltomfan)wel aardig vond, en ik eel met claire omging ... Esther was wel aardig ja!

mijn poetspullen moesten ontsmet (>;) Rolleyes) worden en dat zal de leiding wel even doen

Ik kon me eigen poetsspulle toen dus niet gebruiken Rolleyes zou een dag duren, 4 dagen later was het nog niet gebeurd Verward ik heb ze gewoon terug "gepikt" overigens hadden ze wel een leuk winkeltje met goedkope bitten *LOL* (toen ik een bit kocht zaten ze aan te kijken van wat moet jij nou met een bit, wat ze later ook nog gingen vragen ook Rolleyes ik ga een bit kopen om in me haar te doen, nou goed ! ze dachten echt dat ik sul was >;) )

enne de TS, (hiltomfan, daar was samen mee gegaan) die was met het naar de wei brengen der cap op vergeten te zetten toen moest ze 5 rondjes in de bak rennen (toch Verward )

verder kon ik niet zelf opstijgen, toen ik dat vertelde wouden ze me absoluut niet helpen en gingen ze me uitlachen Scheve mondEn zeggen dat ze dan gee rug meer overhielden ofzo (lekker aardig dan Scheve mond ) In eerste instantie kon ik er dus helemaal niet opkomen, zal nog een leuk weekje worden als ik er niet op kon komen...

gelukkig heeft hiltomfan me toen super geholpen OK dan! die wou dus wel even helpen

overigens vond iedereen het super daar, behalve 2 van die meisjes en ik... Bjorn was idd een fjord, met lange manen\

heb zelfs ruzie met iemand die daar ook was gehad omdat ik het niet leuk vond, en zij zooo leuk dat ze dit jaar weer gingen.En ik stelde me aan etc. etc.

overigens vond ik het wel leuker als de Treek, maar dat was dus gewoon saai (freestyle ponykamp Gaaaap 2 uur wachten en kijken hoe andere loswerkt om het vervolgens zelf 10 minuten te doen, en de leiding was gewoon dom)

Gasselte was het beste OK dan!

dit jaar ga ik naar 't reelaer en daar heb ik alleen nog maar positieve dingen over gehoord (alhoewel dat bij de bongerd ook zo was)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:30

SharirBobby schreef:
welnee is erg leuk daar! ben er een keer op kamp geweest zonder eigen pony en een keer op kamp met m'n eigen pony.


is dat met die kussensloop/stro dekjes Tong uitsteken

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:33

Ik ga 31 juli naar Erve Meenderink in Markelo! Wie gaat daar nog meer heen, dan? Heb er echt zin in, ga voor het eerst op een "ponykamp". Heeft iemand nog tips (waar ik op kan letten)? Spannend! Hopelijk kan ik volgend jaar als begeleiding mee op zo'n kamp, lijkt me VET! Haha!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 20:16

cream_1986 schreef:
Ik ga 31 juli naar Erve Meenderink in Markelo! Wie gaat daar nog meer heen, dan? Heb er echt zin in, ga voor het eerst op een "ponykamp". Heeft iemand nog tips (waar ik op kan letten)? Spannend! Hopelijk kan ik volgend jaar als begeleiding mee op zo'n kamp, lijkt me VET! Haha!


Ervemeenderikboer is gaaf! Ben er 3 jaar met de manege geweest tot ik de mensen van mijn manege niet meer leuk vond (ze zijn gewoon niet leuk op een kamp) en niet meer mee ben gegaan en omdat ik met een pony gevallen was durfde ik ook niet meer.

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:00

Geen ponykamp voor mij dit jaar Verdrietig

* Ben geldloos *

Cellaa
Berichten: 114
Geregistreerd: 12-12-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:17

Is 'De Bongerd' dan echt niet leuk? .. Verward
tjsaa ga er nou al heen...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:45


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:58

Marsjuh schreef:
Is 'De Bongerd' dan echt niet leuk? .. Verward
tjsaa ga er nou al heen...


als je perfect kan paardrijden, en nergens op tegen bent is het vast wel leuk

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:00

ik ben al naar ponykamp gegaan in meivakantie en was ontzetten gaaf en was ook heel mooi weer OK dan! en dat is rijmaaran in drente te schoonnoord als je meer wilt weten van rijmaaran kijk dan op


www.rijmaaran.nl

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:46

cream_1986 schreef:
Ik ga 31 juli naar Erve Meenderink in Markelo! Wie gaat daar nog meer heen, dan? Heb er echt zin in, ga voor het eerst op een "ponykamp". Heeft iemand nog tips (waar ik op kan letten)? Spannend! Hopelijk kan ik volgend jaar als begeleiding mee op zo'n kamp, lijkt me VET! Haha!


Ik ga pas in de herfst weer!! Vingers aflikken En ik kijk er NU alweer naar uit.
Qua tips bij Erve M. Geloof nooit wat Hens zegt als ie het over Vossen, Fietsers, Wandelaars, Herten enz heeft. *LOL* Wat er gebeurt merk je vanzelf wel!!! Pling
Veel plezier in ieder geval!!! *LOL*

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:09

Hmm..nou sterkte bij de bongerd dan maar haha ...
En het was Jannie die ik bedoelde Knipoog
De lessen waren trouwens ook niks..
Ik kan me niet eens meer herinneren dat we echt les hebben gehad Verward

_Marjon_
Berichten: 10671
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:35

Th0mas schreef:
ik ben al naar ponykamp gegaan in meivakantie en was ontzetten gaaf en was ook heel mooi weer OK dan! en dat is rijmaaran in drente te schoonnoord als je meer wilt weten van rijmaaran kijk dan op


www.rijmaaran.nl


Rijmaaran is cool... als je van fjorden houd zeker Knipoog

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:26

Haha! haaaaaaay,
Ik ga niet meer op ponykamp, maar ik kan je Het Fjordenpaard in Een ECHT aanraden!!! Haha! Ben dr drie keer op ponykamp geweest en heb er 2 keer een buitenrit gemaakt was echt super tof!!En ze hebben daar niet alleen fjorden,maar ook andere hele coole pony's paarden.
Vooral Mara vond ik heel tof, maar alleen als je van pittige paarden houd kan ik die aanraden!!!
Groetjes angelique

http://www.fjordenpaard.tk

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:19

Menino schreef:
is dat met die kussensloop/stro dekjes Tong uitsteken


ja Haha!

maar als je je eigen pony/paard mee neemt, hoef je daar natuurlijk niet mee te rijden Knipoog

als is het voor hun paarden wel praktisch

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:21

hahha ja daar ben ik toevallig ook heen geweest, maar vond dat geen leuke ponykamp!

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:51

GB_SP schreef:
Maar de mensen die naar de Burght gaan he
Zijn hun er al vaker geweest want ik hoor van iedereen dat ze daar superstreng zijn enzo geen leuke paarden en alles ?? weet niet of het zo is

Nou ik weet niet wie jij hebt gesproken maar ik en er 3x geweest.. En ik had 3x andere leiding en 3x supertof, dus het kan geen toeval zijn; ) En de paarden vond ik ook geweldig, vooral ijslanders maar ook paarden enzo.. ik vond et echt super daar OK dan!