https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59A964B6
Hele leuke nieuwe hindernis trouwens!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zomer schreef:Haha, dat is vast een gezellig gesprek dan.
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59A964B6
Hele leuke nieuwe hindernis trouwens!
flowerin schreef:Wat jammer! Anders had ik al iemand gekent, want ik ga als het goed is (nog even overleggen met het thuisfront, maar plekje staat gereserveerd) op jongerentrektocht de week erna. Wel 2 jaartjes te oud maar mag er wel bij! Ben helemaal blij. Is er veel verschil tussen de trectocht en de jt? Vind het totaal niet ergom geen kaart te lezen![]()
Zijn er trouwens in de topic meer mensen die van 27 augustus tot 2 september gaan?
hanneke32xx schreef:flowerin schreef:Wat jammer! Anders had ik al iemand gekent, want ik ga als het goed is (nog even overleggen met het thuisfront, maar plekje staat gereserveerd) op jongerentrektocht de week erna. Wel 2 jaartjes te oud maar mag er wel bij! Ben helemaal blij. Is er veel verschil tussen de trectocht en de jt? Vind het totaal niet ergom geen kaart te lezen![]()
Zijn er trouwens in de topic meer mensen die van 27 augustus tot 2 september gaan?
Er is niet veel verschil tussen jt en trec, trec heeft over het algemeen wat oudere meiden en je doet extra dingetjes zoals voorop rijden, kaart lezen, hekje openen etc.
Anja_96 schreef:Lillypony123 schreef:Ik ga dit jaar met mijn eigen pony op crosskamp!!
Doe je ook holterweg en speelkwartier, of in iedergeval lekker racen?
Leuk!![]()
Met crosskamp kom je volgens mij niet langs de Holterweg en het speelkwartier. Daar kom je alleen langs als je op trektocht gaat.
Lillypony123 schreef:Ahhhh jammerach ja doe ik volgend jaar trektocht! Hoop wel dat we gaan racen
Is namelijk echt vet leuk in het bos! Thuis op het strand ook maar omdat ik bijna nooit naar bos ga is racen in het bos natuurlijk ook een keertje leuk!
xSannee schreef:Dat hangt een beetje af van de drukte op stal haha!
De afgelopen week stond natuurlijk volledig in het teken van de cross, daar zit veel voorbereiding in!
En anders is het natuurlijk een hele leuke verrassing als je op stal komt