Stal 't Reelaer 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:28

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 19:44

flowerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 12:10

Hoi mensen, ik kom even binnenvallen. Ik ben namelijk geïnteresseerd in de trec week, zag dat er in de week van 20 augustus nog 3 plekken waren, mailtje is er al uit. Ik had nu nog wat vragen.
Is die site up to date? Dus als er staat dat er nog drie plekken zijn zijn er dan nog plekken? Wat kan ik verwachten van een week? En zijn er mensen die gebruik hebben gemaakt van de ophaal service van het station, hoe gaat dit in zijn werk en zitten hier extra kosten aan verbonden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 12:39

Over het laatste, gewoon van te voren bellen/mailen of iemand je op kan halen van het station, dan doen ze dat. Voor zo ver ik weet gewoon gratis, is maar een klein stukje rijden. :Y)
Verder meen ik dat als er op de site staat dat er nog plekken zijn, dit meestal wel zo is hoor! Je kan natuurlijk altijd even bellen.

En wat je kan verwachten van een week.. Weet niet of je specifieke vragen heeft, maar heb je filmpjes gekeken op youtube? Geeft een aardig beeld (en krijg je gelijk zin haha :D )
https://www.youtube.com/watch?v=FJWef95s1VI
https://www.youtube.com/watch?v=it_l_T4Wyn4&t=2s
https://www.youtube.com/watch?v=Tm-04aLR3oM&t=50s
Deze zijn allemaal Trec haha.

flowerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 13:51

Dankjewel voor het snelle antwoord! Mailtje is er al uit, de filmpjes zien er gaaf uit, ik vond zelf alleen maar filmpjes van de jongerentrektocht namelijk. Ik wacht nog even het mailtje af, maar ben ontzettend enthousiast, dus aks het mailtje postief is ga ik me inschrijven!
Update:
Jammer genoeg is de mail nog niet beantwoord maar zag ik op de site dat het al vol is. De mail wacht ik nog af, maar t wordt waarschijnlijk volgend jaar, jammer maar helaas.

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 16:04

Oh dat is jammer! Ik wilde net enthousiast reageren dat ik die week ga.. Er stond inderdaad heel lang dat er nog 3 plekken waren, zonde dat je er dan waarschijnlijk net buiten bent gevallen.

flowerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 16:58

Wat jammer! Anders had ik al iemand gekent, want ik ga als het goed is (nog even overleggen met het thuisfront, maar plekje staat gereserveerd) op jongerentrektocht de week erna. Wel 2 jaartjes te oud maar mag er wel bij! Ben helemaal blij. Is er veel verschil tussen de trectocht en de jt? Vind het totaal niet ergom geen kaart te lezen :D

Zijn er trouwens in de topic meer mensen die van 27 augustus tot 2 september gaan?

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:53

flowerin schreef:
Wat jammer! Anders had ik al iemand gekent, want ik ga als het goed is (nog even overleggen met het thuisfront, maar plekje staat gereserveerd) op jongerentrektocht de week erna. Wel 2 jaartjes te oud maar mag er wel bij! Ben helemaal blij. Is er veel verschil tussen de trectocht en de jt? Vind het totaal niet ergom geen kaart te lezen :D

Zijn er trouwens in de topic meer mensen die van 27 augustus tot 2 september gaan?

Er is niet veel verschil tussen jt en trec, trec heeft over het algemeen wat oudere meiden en je doet extra dingetjes zoals voorop rijden, kaart lezen, hekje openen etc.

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 19:10

hanneke32xx schreef:
flowerin schreef:

Er is niet veel verschil tussen jt en trec, trec heeft over het algemeen wat oudere meiden en je doet extra dingetjes zoals voorop rijden, kaart lezen, hekje openen etc.

Dat inderdaad, TREC doet alles wat JT ook doet, alleen doet TREC als extraatje ook nog wat onderdelen van de TREC, inderdaad kaart lezen en stukjes op kop rijden, hek openen en meer oefeningen die bij TREC horen. Verder rijd je op trektocht gewoon de route die JT ook rijdt en is het programma ook gewoon gelijk: je doet ook ruiterbewijstraining, politietraining en je gaat ook crosshindernissen springen).

In dit topic zitten voor zover ik weet geen mensen die dan op JT gaan, wel zitten er in de groepsapp van deze zomer 1/2 meiden die dan op JT gaan.

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 17:54

Ik ga dit jaar met mijn eigen pony op crosskamp!!
Doe je ook holterweg en speelkwartier, of in iedergeval lekker racen? :D

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 19:04

Lillypony123 schreef:

Leuk! :D
Met crosskamp kom je volgens mij niet langs de Holterweg en het speelkwartier. Daar kom je alleen langs als je op trektocht gaat.

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:15

Anja_96 schreef:
Lillypony123 schreef:

Leuk! :D
Met crosskamp kom je volgens mij niet langs de Holterweg en het speelkwartier. Daar kom je alleen langs als je op trektocht gaat.

Ahhhh jammer -O- ach ja doe ik volgend jaar trektocht! Hoop wel dat we gaan racen 8-) Is namelijk echt vet leuk in het bos! Thuis op het strand ook maar omdat ik bijna nooit naar bos ga is racen in het bos natuurlijk ook een keertje leuk! *\o/*

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 20:23

Lillypony123 schreef:
Ahhhh jammer -O- ach ja doe ik volgend jaar trektocht! Hoop wel dat we gaan racen 8-) Is namelijk echt vet leuk in het bos! Thuis op het strand ook maar omdat ik bijna nooit naar bos ga is racen in het bos natuurlijk ook een keertje leuk! *\o/*

Hoe de buitenrit van het crosskamp eruit ziet en of je ook in rengalop gaat weet ik niet. Maar iemand van de bg weet dat vast.
Ik vind het ook echt leuk om op t Reelaer lekker een paar dagen door het bos te rijden. Dat kan ik thuis ook niet, heb ook enkel strand(en een heel klein beetje bos).
In welke week ga je op crosskamp?

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:22

Hoi Lillypony123, wat leuk dat je op crosskamp komt! Het crosskamp draait voornamelijk om springen en crossen! Superleuk dus. Op de buitenrit doen we natuurlijk een galopje! Dit is wel anders dan de holterweg op trektocht, de trektocht is natuurlijk gericht op buiten rijden en soms een "harder" galopje.
Crosskamp is super dus ga gewoon genieten met je pony!

Welke week kom je?

camille_J_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:50

Zijn de nieuwe ponys er al? :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:52

Ja! Er zijn een aantal nieuwe pony's en een paard! Op de foto's van de cross van vandaag staan er een paar :)

camille_J_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 17:03

xSannee schreef:
Ja! Er zijn een aantal nieuwe pony's en een paard! Op de foto's van de cross van vandaag staan er een paar :)

Ooh super leuk!! <3

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:11

Wanneer komen de nieuwe paarden eigenlijk op de website te staan? :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:35

Dat hangt een beetje af van de drukte op stal haha!
De afgelopen week stond natuurlijk volledig in het teken van de cross, daar zit veel voorbereiding in!

En anders is het natuurlijk een hele leuke verrassing als je op stal komt *D

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:37

xSannee schreef:
Dat hangt een beetje af van de drukte op stal haha!
De afgelopen week stond natuurlijk volledig in het teken van de cross, daar zit veel voorbereiding in!

En anders is het natuurlijk een hele leuke verrassing als je op stal komt *D

Haha ik ga in week 4 daarvoor zullen ze wel op de website komen toch? Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 00:27

Ik zou gewoon overal de foto's in de gaten houden haha. :D

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 06:56

Zomer schreef:
Ik zou gewoon overal de foto's in de gaten houden haha. :D

Haha, jaa, ik had volgens mij ook al wat nieuwe paarden gezien op de foto's van de cross :D

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:14

Eerste week vandaag! Heel veel plezier meiden die gaan :)

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:05

Jaaa heb er zo veel zin in! Word super leuk :) :)

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-17 15:17

Heel veel plezier!! Ben benieuwd naar jullie verhalen!