Ponykamp gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 14:39

_IP schreef:
Kent iemand de horperhoeve, een vriendin vertelde me daarover. Ik kan alleen niet ontdekken vanaf welke leeftijd en tot welke leeftijd het is (of ik kan gewoon niet lezen, dat kan ook).

Ja ik ken de horperhoeve. Ze zijn daar altijd met een redelijk klein clubje van alle leeftijden. Mijn zoontje is er nu 2x een volle week op kamp geweest. Jongste was 6 en de oudste denk ik 16 ofzo.

Monaco16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 19:53

NZ92

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 00:19

Mocht je meer info willen over het kamp in de Ardennen stuur me dan gerust een PB ;)

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 20:30

Ik kijk even mee!
Ik ben namelijk ook op zoek.
Ben ook benaderd door iemand uit Portugal met een manege (ze is NL) en die ook instructieweek achitge dingen houd, maar dan niet organiseren maar dat je het kunt aanvragen.
Dan slaap je in de manege en krijg je iedere dag privébegeleiding of samen met je vriendinnen/familie.

Klonk super leuk maar was toch echt te duur voor ons met ons mini-budget (het was 550,- voor 6 dagen en dan tel je de vliegkosten er bij op)

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 11:30

Toevallig organiseren wij een winterweekend op 20 januari! We gaan dan 1 hele dag en een halve dag paardrijden met 2 overnachtingen. Heel erg leuk altijd, je zou dus zo'n weekend mee kunnen doen om te kijken of het iets voor je is voor de zomer :)
Bekijk anders even onze pagina op www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes

je mag me natuurlijk altijd een PB doen :)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 16:20

Hey,
Ik ben vanaf mijn 8ste elk jaar op kamp gegaan bij Manege de Burght tot ik 15 was, toen ben ik gaan helpen bij de kampleiding (helpen met groepen opzadelen etc). Nu is het wel anders en ben er al een tijd niet geweest (anderhalf jaar denk ik?), de totale groep daar was ook wel best groot (40 kinderen denk ik, van 8 tot 17 maar genoeg mensen van jouw leefitijd denk ik). Je hebt 3 buitenritten (in de zomervakantie was dat in elk geval zo), je kan kiezen uit mei, zomer en herfstvakantie. Je rijdt verschillende manegepaarden en de instructie vond ik altijd heel goed. Is in Barneveld. De paarden staan de hele dag buiten met hele grote schuilstal (vrijloopstal) en krijgen indien nodig extra voer, werden goed verzorgd toen ik er reed in elk geval!
http://www.deburght.nl/ponykamp

JRijsdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 14:20

Manege Laarbrug in Ommen! Is echt leuk, ze hebben dit jaar ook een tienerweek vanaf 12 jaar :) leuke paarden en je gaat springen en je maakt super leuke buitenritten ☺️

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 00:28

Het Lamoen in Markelo.
Onwijs leuk en gezellig! Zelf vaak op ponykamp bij hun geweest :)

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:11

Ik weet niet in welke regio je woont?

Manege de Mustang in Zuid-Beijerland heeft wel trainingsdagen in week 29.

Maar dit is zonder slapen, zijn 3 hele dagen gericht op het wedstrijd rijden.

www.manegedemustang.nl (op hun facebookpagina staat over de trainingsdagen en hun ponykamp)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:35

Stal 't reelaer!

marlefeenstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:43

Hallo, ik moet bekennen dat ik niet de vier pagina's met opties helemaal door heb gelezen. Naar ik kan je manege de burght in Barneveld aanraden. De manege heeft 60 paarden die op een zeer natuurlijke manier gehouden worden, door middelen een loopstal. Het aantal deelnemers per week kan variëren van 20 tot 40 afhankelijk van de week die je kiest. De leeftijd is meestal tussen de 6 en 17 jaar. Er is elke week wel een groepje oudere kinderen aanwezig. In een week worden er drie buitenritten gemaakt, twee keer gesprongen en verder dressuurles, er worden ook dingen gedaan zo als de waterbak, Voltige, kampvuur, spelletjes, zwemmen (mits het mooi weer is) en nog veel meer paarden dingen. De instructeurs zijn opgeleid en kunnen tot op redelijk wedstrijd niveau lesgeven, tijdens de lessen is er dus altijd wat te leren.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:49

Als je fjorden leuk vindt; fjordhestgard in hoenderloo :)