bijna 18 dan trouwens haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bijna 18 dan trouwens haha
e_Jody_ schreef:Hallo
Kwam een advertentie tegen op fb over de 18+ instructieweek week en ben er dus over aan het nadenken of ik ga of niet.
Nu had ik mail contact gehad en hoorde ik dat er nog geen opgave is voor die week, maar nu las ik in dit topic dat iemand zich al had opgegeven, iemand enig idee hoe dit kan?
_Jody_ schreef:Bedankt voor je snelle reactie!
Jij bent de eigenaar begrijp ik uit je profiel?
Ik ben 28, rijd op de manege en doe fanatiek mee met wedstrijden (F14) en daarnaast een bijrijdpaard.
Vind het leuk om allerlei tacken uit de paardensport te beoefenen, maar zoek iets serieus waar ik nog wat kan leren en ook mensen van mijn leeftijd tegen kom.
De dressuurweek leek mij wel leuk, maar kwam net de velevingsweek tegen en die lijkt mij wat gevarieerder (Ben gek op crossen, maar kan onmogelijk vrij krijgen in de bouwvak)
het bedrijf is van mijn ouders maar ik regel veel. ik zou je ook aanraden in juni te komen. dat is ook een allround week waarin we van alles kunnen doen wat jij leuk vind! van proeven rijden voor FNRS en KNHS voor officiele punten, crossen, buitenrijden en nog veel meer opties.