Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2015, we zijn er weer bij!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:43

nina_123 schreef:
Hoi allemaal :)

Ik wil in de zomervakantie op ruiterkamp met 3 vriendinnen, alleen 1 vriendin is dan nog geen 15. Denken jullie dat ze dan wel op ruiterkamp mag bij ons? En wordt er een beetje rekening gehouden met de lengte van de ruiter bij het indelen van de paarden?

xxx Nina :*

ja ik denk het wel hoor, dat gebeurt wel vaker. mocht zelf ook als 14 jarige mee op ruiterkamp met mijn vriendinnen van toen 15 en 16. dat mag meestal wel. en met de lengte wordt wel rekening gehouden ja.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:48

nina_123 schreef:
Hoi allemaal :)

Ik wil in de zomervakantie op ruiterkamp met 3 vriendinnen, alleen 1 vriendin is dan nog geen 15. Denken jullie dat ze dan wel op ruiterkamp mag bij ons? En wordt er een beetje rekening gehouden met de lengte van de ruiter bij het indelen van de paarden?

xxx Nina :*

ja dat kan, bij mij in de groep zat een meisje van 13, ik had mijn eigen pony mee maar degene zonder eigen pony reden op een paard/pony die groot genoeg was, t waren voornamelijk friezen die gebruikt werden

flare

Re: Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2015, we zijn er weer bij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:16

Ik mocht ook als 14jarige mee met vriendinnen van 15/16 :j

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:49

Ik had me nooit zo vroeg moeten inschrijven... ik kan NU al niet meer wachten... nog "maar" 8 maandjes ofzo |( |( |( |( |(

nina_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:57

Laura_Stella schreef:
Ik mocht ook als 14jarige mee met vriendinnen van 15/16 :j

amkeVH schreef:
nina_123 schreef:

ja ik denk het wel hoor, dat gebeurt wel vaker. mocht zelf ook als 14 jarige mee op ruiterkamp met mijn vriendinnen van toen 15 en 16. dat mag meestal wel. en met de lengte wordt wel rekening gehouden ja.

Ooh gelukkig, kan ik haar even blij maken :) Ze letten gelukkig dus ook op lengte. Ik heb vrij lange benen en ze letten daar niet overal op ;)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:03

amkeVH schreef:
oh super leuk [***]! zou je [***] dan ook meenemen? :D

Dat zou ik wel willen ja :) afwachten op een mailtje terug..

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:03

hoe bedoelen jullie rekening met lengte? :Y)
voor ponys indelen ofzo? :o

nina_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:25

Xloveskanjer schreef:

Jaaaa, dat ik met mijn 1.78 niet op een kleine pony kom bijvoorbeeld ;)

En zijn er hier mensen die al in de zomervakantie gaan en welke week dan?

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:37

nina_123 schreef:
Xloveskanjer schreef:

Jaaaa, dat ik met mijn 1.78 niet op een kleine pony kom bijvoorbeeld ;)

En zijn er hier mensen die al in de zomervakantie gaan en welke week dan?

Ikke ga met Farome (EP) van 2 tot 9 augustus!

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:38

Maar ze delen je toch ook pas op het kamp in denk ik? Of doen ze dat van te voren al!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:40

nee dat krijg je op de eerste dag van kamp te horen. maar je mag eventueel wel een voorkeur doorgeven bij het inschrijven

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:48

Kun je wat meer vertellen over het kamp?
Ik wil zelf graag ook eens op ruiterkamp, en de boschhoeve lijkt me erg leuk.
Ikzelf ben 14 maar ben geen goede ruiter, ben 2 jaartjes geleden begonnen. Ik heb springangst en heb moeite met contact leggen met anderen. Vandaar dat ik het eigenlijk wel moeilijk en spannend vind een kamp uit te kiezen. Nu kan ik wel op mijn eigen manege maar dan ken ik de paarden al en ik vind het behoorlijk duur. Maar dan zou ik denk ik ook voor de meivakantie gaan.

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:52

Jtragter schreef:
Ikzelf ben 14 maar ben geen goede ruiter, ben 2 jaartjes geleden begonnen. Ik heb springangst en heb moeite met contact leggen met anderen. Vandaar dat ik het eigenlijk wel moeilijk en spannend vind een kamp uit te kiezen. Nu kan ik wel op mijn eigen manege maar dan ken ik de paarden al en ik vind het behoorlijk duur. Maar dan zou ik denk ik ook voor de meivakantie gaan.

ik kan je niet veel vertellen maar als je dat moeilijk vind is het misschien juist een goed idee om te komen, er zijn vast meer mensen die niemand kennen en die het ook lastig vinden! succes! :)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:53

Jtragter schreef:

op t ruiterkamp slaap je op kleine slaapkamers, er zijn 3 kamers van 4 en 1 van 6, je slaapt in een huisje, ik heb ook moeite met contackt maken met andere maar dat ging daar vrij vlug, je kan volgensmij gewoon aangeven dat je springen eng vind en volgensmij hoef je dan niet te springen of in iedergeval niet heel hoog

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:10

LiannePuthzy schreef:
Jtragter schreef:

op t ruiterkamp slaap je op kleine slaapkamers, er zijn 3 kamers van 4 en 1 van 6, je slaapt in een huisje, ik heb ook moeite met contackt maken met andere maar dat ging daar vrij vlug, je kan volgensmij gewoon aangeven dat je springen eng vind en volgensmij hoef je dan niet te springen of in iedergeval niet heel hoog

Oke, dankjewel. Springen zal voor mij altijd een probleem blijven zelfs de lage hindernissen. Maar de meivakantie spreekt me dus wel heel erg aan omdat het wat goedkoper en rustiger is. De buitenritten lijken me wel erg leuk! Maar iemand nog wat meer info?

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 21:24

Jtragter: springen hoeft niet persé als je het echt niet wil. Wij zijn nu met een groepje van 11 die allemaal in de meivakantie gaan en hebben ook een whatsapp-groep, misschien ook leuk voor jou? Omdat je zegt wat moeite te hebben met contact leggen is dit misschien een goede start?

Persoonlijk vond ik de meivakantie vorig jaar erg leuk en daarom ga ik dit jaar ook weer in de meivakantie :)

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:37

Afbeelding
Deze foto is van de Nieuwjaarsbbq op de Boschhoeve vanmiddag, demonstratie van de Friezencarrousel.

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:14

Als Farome zou weten wat Ruiterkamp is en dat we erheen gaan zou die er ook vast veel zin in hebben :Y) :') Ik wel iig!

Afbeelding

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:07

Ik heb net een mailtje terug, ik welkom deze zomer en eventueel ook al in de mei vakantie :) waarschijnlijk ga ik de laatste 3 of 4 weken leiding zijn :D
Meivakantie misschien ook maar dat is nog niet zeker.

sabjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:07

Weet iemand hoe dat gaat met indelen van de paarden? Ik zag al dat er rekening gehouden werd met de lengte, maar mag je zelf kiezen of je een makkelijke/moeilijke wilt of deelt de leiding je gewoon random in op een paard?
Thanks alvast :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:10

Op de eerste dag heb je een dressuur les. Hierbij word je ingedeeld op een paard waarvan de leiding denkt dat je aankan. En aan de hand van die les wordt gekeken welke paarden geschikt voor jouw niveau zijn :)

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:17

Als je lang bent of juist kort, wordt daar goed rekening mee gehouden
Afhankelijk van je rij-ervaring kiezen ze een makkelijke of moeilijke, maar zoals al gezegd is, kijken ze de eerste avond of dit klopt of niet en of het een beetje klikt

sabjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:18

@xTammyy Ah dankje!

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 20:23

Ja Tamara kom in de meivakantie! Niet dat ik je ken maar jij bent een vriendin van Stephanie toch? Heb je naam wel vaker voorbij zien komen op bokt :D

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:27

ja inderdaad kom in de meivakantie! dan zijn wij er! (ik ken je ook niet maar heb veel over jou gehoord, en filmpjes gezien van jou en flame, vind hem echt gaaf!)

@sabje je mag ook bij het inschrijven een voorkeur aangeven