Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxxxxx2000 schreef:Een box ( normale maat) is echt wel wat anders dan een stand IMO
Lisanne_S3 schreef:QuanneH schreef:Wat vind je instructrice ervan dan? Wil ze er blijven werken? Dit is inderdaad echt niet fijn hé..
Ze vindt het net zo erg als ik (en iedereen van mijn les). Ze vindt het lesgeven leuk. Daarom is ze er nog. Ook zij heeft vaak genoeg geklaagd, maar ook zonder succes. Zelfs de pension klanten beginnen te klagen over hoe de manegepaarden eruit zien. En die bemoeien zich daar normaal echt niet mee.
Leuk is het niet
lotlot2 schreef:Sorry dat ik net vraag maar waarom zouden mensen de naam van de manege niet willen noemen?
Is toch juist handig voor mensen die er willen beginnen met rijden...
Finliox schreef:lotlot2 schreef:Sorry dat ik net vraag maar waarom zouden mensen de naam van de manege niet willen noemen?
Is toch juist handig voor mensen die er willen beginnen met rijden...
Omdat 1. Ik daar zelf rijd en ook in de buurt woon, dus niet graag wil hebben dat mensen weten waar ik woon en 2. omdat ik dat eigenlijk niet netjes vindt. Al helemaal niet als het een negatief verhaal is.
ElineS schreef:Ik vind het echt schandalig dat je daar nog rijd, terwijl je weet hoe slecht het er is... Dat ook je hele groep daar nog rijd. Je eigen plezier, lekker met je hechte groep samen blijven, boven het welzijn van de paarden zetten.
Ga dan met zijn alleen in één keer weg en zoek samen een andere manege? Overtuig mensen om daar ook weg te gaan.. Bel 144 eens.. In plaats van je oogkleppen op te doen en daar te blijven rijden. Zo blijft de manege natuurlijk mooi bestaan.