Ik dacht misschien ameland ofzoiets?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maloutje211 schreef:maloutje211 schreef:
Manege de hazelhorst leek me super leek! Maar op bokt heb ik gelezen dat ze er behoorlijk streng zijn is dat ook echt zo ?
x
ik vond de strengeid heel erg meevallen. Alleen fred soms maar die heb ik het hele kamp maar 2x gezien.
x
fabjheu schreef:bij de hoeven doe je 1 buitenrit en @xNK welke leiding had je in welk jaar?
xSamiera schreef:fabjheu schreef:Ik heb er 3 voor 3 dingen:
1. Klein Oever: leuk als je een eigen paard hebt anders zit je elke les op een andere en in de binnebak zitten 3 kleinere dus als je les hebt hoor je de andere lessen er door heen
http://www.kleinoever.nl/
2. Les chevaux: de hele week 1 pony en je rijdt veel buiten, je springt ook
http://www.leschevaux.nl/
3. de hoeve: hier ben ik zelf het vaakst heen gegaan want je rijdt 2x per dag ( 1x les 1x vrijrijden). Je hebt de hele week de zelfde pony en in de les zitten maximaal 10 mensen. verder ga je ook mennen, voltigeren en bijna elke les springen
http://www.dehoeven.com
Ja de hoeven is evht een aanrader, ik rijd zelf op die manege en het is altijd gezellig, maar denk niet dat dit iets voor jou is
verder ga ik nu elk jaar naar het buitenland met ponykamp, naar wellington-riding wat echt HEMELS is
Klein oever lijkt me wel heel leuk alleen valt een beetje buiten het budget
Les chevaux lijkt me wel erg leuk
Rijd je bij de hoeve nooit buiten ?
Dat lijkt me best Chill
x
xSamiera schreef:Vosjeloverx schreef:Hmmm, ik weet er wel 1 maar, ik denk dat het een beetje ver is.
Ameland ben ik vorig jaar geweest .
Ik heb er een vreselijk kamp gehad .
Ik ga er nooit weer naar toe , maar dat is natuurlijk mijn mening ..

Vosjeloverx schreef:Hmmm, ik weet er wel 1 maar, ik denk dat het een beetje ver is.

[/quote]
met eigen paard www.rosworld.nl carmenmisty1 schreef:

Jippyhorse schreef:Erve meenderinkboer is echt een superleuk kamp, heel gezellig, leuke leiding en leuke paarden en pony's, je gaat iedere dag het bos in en het is 7 dagen lang, zaterdag tot zaterdag. Het enige nadeel is dat het wel aardig aan de prijs is, 415 euro, maarja, dan heb je wel een hele week en heel veel goedkopere zijn dan ook gelijk korter.
Je gaat soms 2x per dag naar het bos, of 1x bos en 1x dressuurles. Op 1 dag heb je 's morgens springles, 's middags springen in het bos en 's avonds springwedstrijd, maar het springen daar stelt qua hoogte niet zo veel voor. Ook heb je 1x een dagtocht, dan ga je naar een ander bos met heel veel galoppaden enzo, super leuk. De eerste dag heb je gelijk een korte dressuurles, en de laatste dag ga je niet meer rijden maar mag je nog wel pony's zonder zadel naar de wei brengen, dit mag je overigens bijna iedere dag doen na het rijden. Ik ben er nu 2 keer geweest, en hoop in 2013 weer te kunnen en dan met mijn eigen pony.
En de Burght zou ik zeker niet heen gaan, ben er 1x geweest en vond het helemaal niks. Vies eten, je reed maar weinig, de leiding was niet leuk en sliep ook nog eens bij je op de kamer, dus je moest heel vroeg al slapen en mocht niet meer praten enzo.
En de Hoeven is opzich ook wel een leuk kamp, maar is maar tot 14 jaar geloof ik. Ik ben er 4 jaar geleden geweest. Maar dat is denk ik een beetje ver voor jou.
Dubbelfris01 schreef:Je krijgt springles, dressuurles , voltigeen veel buitenritten. En je rijdt 2tot 3 uur per dag Er is een zwembad het is heel gezellig en je doet veel leuke dingen. Ik zou zeker eens kijken! Hier de site:
http://www.deburght.nl
Ik wil zelf niet 2 jaar naar het zelfde kamp gaan dus ik ben van plan naar Ponykamp la marotte te gaan. Heeft iemand daar ervaring mee? En weet iemand waarneer de inschrijfdag is?
Bedankt!
xSamiera schreef:Jippyhorse schreef:Erve meenderinkboer is echt een superleuk kamp, heel gezellig, leuke leiding en leuke paarden en pony's, je gaat iedere dag het bos in en het is 7 dagen lang, zaterdag tot zaterdag. Het enige nadeel is dat het wel aardig aan de prijs is, 415 euro, maarja, dan heb je wel een hele week en heel veel goedkopere zijn dan ook gelijk korter.
Je gaat soms 2x per dag naar het bos, of 1x bos en 1x dressuurles. Op 1 dag heb je 's morgens springles, 's middags springen in het bos en 's avonds springwedstrijd, maar het springen daar stelt qua hoogte niet zo veel voor. Ook heb je 1x een dagtocht, dan ga je naar een ander bos met heel veel galoppaden enzo, super leuk. De eerste dag heb je gelijk een korte dressuurles, en de laatste dag ga je niet meer rijden maar mag je nog wel pony's zonder zadel naar de wei brengen, dit mag je overigens bijna iedere dag doen na het rijden. Ik ben er nu 2 keer geweest, en hoop in 2013 weer te kunnen en dan met mijn eigen pony.
En de Burght zou ik zeker niet heen gaan, ben er 1x geweest en vond het helemaal niks. Vies eten, je reed maar weinig, de leiding was niet leuk en sliep ook nog eens bij je op de kamer, dus je moest heel vroeg al slapen en mocht niet meer praten enzo.
En de Hoeven is opzich ook wel een leuk kamp, maar is maar tot 14 jaar geloof ik. Ik ben er 4 jaar geleden geweest. Maar dat is denk ik een beetje ver voor jou.
Erve meendrinkboer valt dan ook weer een beetje buiten het budget jammer genoeg![]()
De hoeven is inderdaad aardig ver weg maar bedankt voor je informatie ! Wie weekblad ik m'n ouders zo ver krijgen voor Erve meendrinkboer maar denk het niet haha xx
Jippyhorse schreef:Jippyhorse schreef:Erve meenderinkboer is echt een superleuk kamp, heel gezellig, leuke leiding en leuke paarden en pony's, je gaat iedere dag het bos in en het is 7 dagen lang, zaterdag tot zaterdag. Het enige nadeel is dat het wel aardig aan de prijs is, 415 euro, maarja, dan heb je wel een hele week en heel veel goedkopere zijn dan ook gelijk korter.
Erve meendrinkboer valt dan ook weer een beetje buiten het budget jammer genoeg![]()
De hoeven is inderdaad aardig ver weg maar bedankt voor je informatie ! Wie weekblad ik m'n ouders zo ver krijgen voor Erve meendrinkboer maar denk het niet haha xx