Ponykamp 2013.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vosjeloverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 18:31

Hmmm, ik weet er wel 1 maar, ik denk dat het een beetje ver is.
Ik dacht misschien ameland ofzoiets? :D

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 18:43

maloutje211 schreef:
maloutje211 schreef:

Manege de hazelhorst leek me super leek! Maar op bokt heb ik gelezen dat ze er behoorlijk streng zijn is dat ook echt zo ?
x

ik vond de strengeid heel erg meevallen. Alleen fred soms maar die heb ik het hele kamp maar 2x gezien.
x

O okee het is daar toch zo dat je moet kiezen tussen dressuur en springen? x

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 18:45

Vosjeloverx schreef:

Ameland ben ik vorig jaar geweest .
Ik heb er een vreselijk kamp gehad .
Ik ga er nooit weer naar toe , maar dat is natuurlijk mijn mening ..

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 18:47

fabjheu schreef:
bij de hoeven doe je 1 buitenrit en @xNK welke leiding had je in welk jaar?

Helft op de pony, helft op de huifkar en je eigen pony mag niet mee[/quote]

Dat is voor mij een beetje een tegenvaller en voor m'n pony denk ik ook ,want buitenrijden vind ze het leukst en ik wil graag dagtocht met haar doen .. En ik ben zelf gewend om best lang buiten te rijden haha dus ik denk dat dit m niet word ..

maloutje211

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:45

[/quote]

O okee het is daar toch zo dat je moet kiezen tussen dressuur en springen? x[/quote]

jaa dat wel. als je dressuur deed ging je wel 1 lesje springen. ook deed je 1 x horsebal.
je maakte 1 buitenrit van ong 3 uur waarbij je eigen pony mee mocht. op eigen pony reed je dan de hele tocht op manege pony de halve.
x

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 08:29

xSamiera schreef:
fabjheu schreef:
Ik heb er 3 voor 3 dingen:

1. Klein Oever: leuk als je een eigen paard hebt anders zit je elke les op een andere en in de binnebak zitten 3 kleinere dus als je les hebt hoor je de andere lessen er door heen
http://www.kleinoever.nl/

2. Les chevaux: de hele week 1 pony en je rijdt veel buiten, je springt ook
http://www.leschevaux.nl/

3. de hoeve: hier ben ik zelf het vaakst heen gegaan want je rijdt 2x per dag ( 1x les 1x vrijrijden). Je hebt de hele week de zelfde pony en in de les zitten maximaal 10 mensen. verder ga je ook mennen, voltigeren en bijna elke les springen
http://www.dehoeven.com

Ja de hoeven is evht een aanrader, ik rijd zelf op die manege en het is altijd gezellig, maar denk niet dat dit iets voor jou is

verder ga ik nu elk jaar naar het buitenland met ponykamp, naar wellington-riding wat echt HEMELS is

Klein oever lijkt me wel heel leuk alleen valt een beetje buiten het budget ;(
Les chevaux lijkt me wel erg leuk :)
Rijd je bij de hoeve nooit buiten ?
Dat lijkt me best Chill :)

x

Dubbelfris01

Re: Ponykamp 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:03

Ik zou echt bij de burght kijken!!

Vosjeloverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:10

xSamiera schreef:
Vosjeloverx schreef:

Ik ga er nooit weer naar toe , maar dat is natuurlijk mijn mening ..

Oeh. nniet zo slim dan :D
Dan ga ik er ook wel nooit heen xD
Ik ben er nog nooit geweest dus, maar ik dacht misschien wel leuk, maar niet dus :')

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 22:19

Dubbelfris01 schreef:
Ik zou echt bij de burght kijken!!

Heb gekeken :) lijkt me wel leuk alleen is al bijna 2uur rijden met trailer en m'n pony is dat niet gewend en m'n ouders gaan dat nooit goed vinden haha x

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 22:21

Vosjeloverx schreef:

Ik ga er nooit weer naar toe , maar dat is natuurlijk mijn mening ..[/quote]

Oeh. nniet zo slim dan :D
Dan ga ik er ook wel nooit heen xD
Ik ben er nog nooit geweest dus, maar ik dacht misschien wel leuk, maar niet dus :')[/quote]

Haha het leek mij ook super leuk hoor en op de site las ik ook allemaal leuke reacties erop maar ik had het er niet bepaald leuk . Als je wilt weten wat mij tegen viel kun je t wel zeggen want dan stuur ik je het wel in pb ! want wil hier niet het hele ponykamp afzeiken... xx

carmenmisty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:16

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 19:36

carmenmisty1 schreef:
ik ga volgend jaar naar rosworld :) met eigen paard http://www.rosworld.nl

Daar woon ik 10 minuten vandaan heb er ook les . Je kan er heel mooi buitenrijden ik maak altijd meestal buitenritten van 3 uur met vriendinnen weet nietend de manege dat doet maar t is er heel mooi in de bossen . Als je meer dingen over rosworld wilt weten kun je me altijd pb'en :)

xxSachaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:38

Klein Oever! is superleuk

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:40

Erve meenderinkboer is echt een superleuk kamp, heel gezellig, leuke leiding en leuke paarden en pony's, je gaat iedere dag het bos in en het is 7 dagen lang, zaterdag tot zaterdag. Het enige nadeel is dat het wel aardig aan de prijs is, 415 euro, maarja, dan heb je wel een hele week en heel veel goedkopere zijn dan ook gelijk korter.
Je gaat soms 2x per dag naar het bos, of 1x bos en 1x dressuurles. Op 1 dag heb je 's morgens springles, 's middags springen in het bos en 's avonds springwedstrijd, maar het springen daar stelt qua hoogte niet zo veel voor. Ook heb je 1x een dagtocht, dan ga je naar een ander bos met heel veel galoppaden enzo, super leuk. De eerste dag heb je gelijk een korte dressuurles, en de laatste dag ga je niet meer rijden maar mag je nog wel pony's zonder zadel naar de wei brengen, dit mag je overigens bijna iedere dag doen na het rijden. Ik ben er nu 2 keer geweest, en hoop in 2013 weer te kunnen en dan met mijn eigen pony. :)

En de Burght zou ik zeker niet heen gaan, ben er 1x geweest en vond het helemaal niks. Vies eten, je reed maar weinig, de leiding was niet leuk en sliep ook nog eens bij je op de kamer, dus je moest heel vroeg al slapen en mocht niet meer praten enzo.

En de Hoeven is opzich ook wel een leuk kamp, maar is maar tot 14 jaar geloof ik. Ik ben er 4 jaar geleden geweest. Maar dat is denk ik een beetje ver voor jou.

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 19:51

Jippyhorse schreef:
Erve meenderinkboer is echt een superleuk kamp, heel gezellig, leuke leiding en leuke paarden en pony's, je gaat iedere dag het bos in en het is 7 dagen lang, zaterdag tot zaterdag. Het enige nadeel is dat het wel aardig aan de prijs is, 415 euro, maarja, dan heb je wel een hele week en heel veel goedkopere zijn dan ook gelijk korter.
Je gaat soms 2x per dag naar het bos, of 1x bos en 1x dressuurles. Op 1 dag heb je 's morgens springles, 's middags springen in het bos en 's avonds springwedstrijd, maar het springen daar stelt qua hoogte niet zo veel voor. Ook heb je 1x een dagtocht, dan ga je naar een ander bos met heel veel galoppaden enzo, super leuk. De eerste dag heb je gelijk een korte dressuurles, en de laatste dag ga je niet meer rijden maar mag je nog wel pony's zonder zadel naar de wei brengen, dit mag je overigens bijna iedere dag doen na het rijden. Ik ben er nu 2 keer geweest, en hoop in 2013 weer te kunnen en dan met mijn eigen pony. :)

En de Burght zou ik zeker niet heen gaan, ben er 1x geweest en vond het helemaal niks. Vies eten, je reed maar weinig, de leiding was niet leuk en sliep ook nog eens bij je op de kamer, dus je moest heel vroeg al slapen en mocht niet meer praten enzo.

En de Hoeven is opzich ook wel een leuk kamp, maar is maar tot 14 jaar geloof ik. Ik ben er 4 jaar geleden geweest. Maar dat is denk ik een beetje ver voor jou.

Erve meendrinkboer valt dan ook weer een beetje buiten het budget jammer genoeg :(

De hoeven is inderdaad aardig ver weg maar bedankt voor je informatie ! Wie weekblad ik m'n ouders zo ver krijgen voor Erve meendrinkboer maar denk het niet haha xx

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:54

Dubbelfris01 schreef:
Je krijgt springles, dressuurles , voltigeen veel buitenritten. En je rijdt 2tot 3 uur per dag Er is een zwembad het is heel gezellig en je doet veel leuke dingen. Ik zou zeker eens kijken! Hier de site:
http://www.deburght.nl
Ik wil zelf niet 2 jaar naar het zelfde kamp gaan dus ik ben van plan naar Ponykamp la marotte te gaan. Heeft iemand daar ervaring mee? En weet iemand waarneer de inschrijfdag is?
Bedankt!

Bij mij was het écht niet zo dat je 2 tot 3 uur per dag reed. De meeste dagen reed je één duffe dressuurles van een klein uurtje en dan was er 's middags opeens een andere activiteit waardoor je niet mocht rijden. Ik vond alleen de buitenritten leuk daar, maar dat was maar 1 of 2 keer. Het voltige stelt echt niks voor, je gaat eerst op een houten paard en mag in de hele week één keer nog geen minuutje voltigeren op een echt paard.

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:55

xSamiera schreef:
Jippyhorse schreef:

Erve meendrinkboer valt dan ook weer een beetje buiten het budget jammer genoeg :(

De hoeven is inderdaad aardig ver weg maar bedankt voor je informatie ! Wie weekblad ik m'n ouders zo ver krijgen voor Erve meendrinkboer maar denk het niet haha xx

Dat is wel jammer, haha. Maar in de carnavalsvakantie is het ook 7 dagen maar dan veel goedkoper, ik geloof rond de 300 euro, alleen dan is het wel weer heel koud. Maar het is echt superleuk daar iig!

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 20:04

Jippyhorse schreef:
Jippyhorse schreef:

Dat is wel jammer, haha. Maar in de carnavalsvakantie is het ook 7 dagen maar dan veel goedkoper, ik geloof rond de 300 euro, alleen dan is het wel weer heel koud. Maar het is echt superleuk daar iig![/quote]

Wanneer is de carnavalsvakantie? haha

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 21:04

zijn er ook mensen die bij de eekwal zijn geweest?

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 21:33

nobody?

Vosjeloverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:34

Hmm, de eekwal, komt me erg bekend voor :+

Vosjeloverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:34

Oh, ken het niet xD had ff op de site gekeken.

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 21:34

Vosjeloverx schreef:
Oh, ken het niet xD had ff op de site gekeken.

haha okee :P

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:37

Vriendinnen van mij zijn er geweest, die vonden de eekwal erg tegenvallen, ze waren daar erg streng betreft bedtijd enzo.

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 21:39

KirstenVosje schreef:
Vriendinnen van mij zijn er geweest, die vonden de eekwal erg tegenvallen, ze waren daar erg streng betreft bedtijd enzo.

o okee, haha dat moeten we niet hebben met mijn drukheid dan val ik namelijk uit mn bed van energie :o