Nouklax schreef:Enjoyx2 schreef:Zullen we rond half 1 bij de stal van Salvador afspreken?
Hoi, is goed! Waarschijnlijk ben ik heel erg zenuwachtig want ik ben echt een stresskip haha
Haha geeft niet! Ik zal ook wel zenuwachtig zijn haha
Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Nouklax schreef:Soooo heftig! Had dat niet verwacht.. je liep daarna weer gewoon rond. Had je niet kei veel pijn? Heeel veel beterschap! Misschien wel goed dat je even naar de dokter gaat ja..
Ben dr vandaag ook afgevallen, lekker bezig..
Nouklax schreef:Pepperrr schreef:Vandaag op Donna gereden! Had er nog nooit op gereden, maar ze is echt een schatje! Ging echt supergoed
[ [url=m/rAXyMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super leuk! Donna is een leuke ja! Ik zat vandaag op Taranda en we gingen springen. Kortom: ramp haha! Ik kan nog steeds niet streng zijn :/
Seventeen schreef:Ik val even binnen, maar ik woon in Heeswijk en zijn er in deze omgeving ook mooie bossen om te rijden? Het liefst lange paden waar ik kan galopperen voor conditietraining. Dankjewel.
Pepperrr schreef:Heb gisteren met Amber gesprongen. Was de eerste keer op haar en ik vind haar echt fijn! Ook met het springen vind ik (zolang je haar rustig houdt ) haar echt fijn! Toppaardje, ik vind haar ook wel wat van Salvador weg hebben. Misschien wel mijn nieuwe lieveling...