Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponylies schreef:gabjj8 schreef:Vind het echt wel een leuk topic, maar sommige reacties van mensen irriteren me wel mateloos..
Dat iedereen meteen gaat doen dat die penny is en in msn-taal schrijven.
Denk dat ik gewoon al een vergevorderde penny ben
ja ind ja zonde ......
ponylies schreef:als je even pokemon op zoekt bij gebruikers weet je waar dat vandaan komt
pokemon @ [JH] kan het kwaadpokemon schreef:iedereen ksan opmeen sjetlandur rijden zijn beren sterknik zag laatst een meisje van wel ronde de 120 klio schat ik en die zar wre ook even op dus dat kan allemala ook kindren hoor
[quote=''pokemon'']we hebben vanmiddag een pony genomen het is een hele lieverd, en ze is bijna 130 meter zei die man en ze is 11 jaar en ze heet bejoutyen ze hebben haar gepoets en we mogen rijden met haar en ze staat ook in een schuur voor haar met een hooirijf erin en we moegn zelf voer betalen leuk he?later neem ik zelf een eigen pony dat mag ik , als ik mijn kamer op ruim.
BlueStar schreef:Ik mis helaas vaak de pennytopics of de topics die een reltopickunnen worden.
Misschien een idee om hier de lekkere pennytopics te linken? Kan ik ook nog lekker meelezen als het actueel is
s6801881 schreef:BlueStar schreef:Ik mis helaas vaak de pennytopics of de topics die een reltopickunnen worden.
Misschien een idee om hier de lekkere pennytopics te linken? Kan ik ook nog lekker meelezen als het actueel is
Ben bang dat de mods er niet gelukkig van worden als we hier mensen gaan werven om mee te rellen