Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kiichi schreef:Varieert ten eerst per manege. Op mijn manege was het 130 per 10 lessen, dus 13 euro per les, maar deze manege was vrij duur.
Wat kleding betreft hangt het er inderdaad vanaf waar je het kooptJe hebt soms een starterspakket met cap, laarzen, rijbroek en zweep voor 70 - 100 euro?
paardenfann schreef:Kiichi schreef:Varieert ten eerst per manege. Op mijn manege was het 130 per 10 lessen, dus 13 euro per les, maar deze manege was vrij duur.
Wat kleding betreft hangt het er inderdaad vanaf waar je het kooptJe hebt soms een starterspakket met cap, laarzen, rijbroek en zweep voor 70 - 100 euro?
bij mijn manege waar ik rij dus is het precies hetzelfde
Sonja schreef:Likemaaike schreef:Noord Groningen, volgens mij 6,50 per les. Met max van 7 in de les.
Wij rijden met 5.
Professionele manege, gediplomeerde instructie en goede paarden die niet overvraagd worden?
Omzet per les ligt namelijk onder een gemiddelde kostprijs. Is commercieel gezien niet zo handig...
Parkietjee_ schreef:Wat een goedkope lessen allemaal.. wij hebben 22 -. per les!