Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maren11 schreef:Hmmmm... vreemde regel,
eigenlijk geloof ik het niet helemaal omdat je ook niet de naam van de manege wil noemen. dus ik vind het vrij vaag.
HeleneDas schreef:xDeems schreef:Voor de paarden moet je eerst een matje uitrollen.
Neejoh, ze hebben speciale karretjes met zachte wieltjes waarop je je paard moet zetten en dan rijden, er is zelfs een plek voor zadel, hoofdstel & borstel. en er staat een naam bordje op![]()
Wat een rare regel...
Chaos schreef:Als ik er klant was geweest had ik de FNRS ingeschakeld, of stichting veilig paardrijden. Ongelofelijk dat ze dit doen zeg. Oei, moet er niet aan denken wat er nog overblijft van een klein koud kindervoetje geplet door een hoef.
Paardje1993 schreef:Ze zeiden dat paarden er weinig over lopen, maar de ruiters vaker. dit is ook ivm verkleuringen.
wat voor tips hebben jullie dan voor m'n aigles en kousen?
Anders zien jullie over 1 jaar wel vanzelf 'kantine X ergste zweetvoetengebouw 2011'.
(erover) 
Je weet toch dat een paardenbedrijf niet altijd spik en span kan zijn.... Pas je vloer daar dan ook op aan.
wij deden het wel op ponykamp toen er gigantisch veel blubber lag de laarzen uit in de kantine en bijvoorbeeld crocs of slippers aan die de kinderen bij hadden om bijvoorbeeld snachts naar de wc te gaan om zo de kantine toch nog een beetje schoon te houden. Maar dan nog konden wij iedere dag schoonmaken en dweilen hoor