Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Laura schreef:Nee, dat weten de meeste gasten niet. Maar het staat al zeker zo'n 6 jaar te koop. Reden dat hij het niet verkocht krijgt: Toestand van de manege is niet al te best (zeg ik nog niets over het huis) & Peer wil op het terrein blijven wonen. Als Peer zo'n leuke vent was (in plaats van een bemoeizuchtige alcoholist), was dat voor kopers vast geen probleem geweest.
CRos95 schreef:Whaha ja klopt:+
tjaa, dat is idd wel ver! Ik woon in Zaltbommel, bij Den Bosch (wel NL)...
okee leuk:), ik weer in de zomer! Zou jij voor mij willen kijken hoe het met Shapo is?
Xxx
__Laura schreef:robinkusje schreef:hoezo dronke alcoholist?
hij is 62 hij is een oude man, misschien is ie soms een beetje raar maar hij is een prima mens hoor dus ik weet niet wat jij allemaal zegt maar kom anders deze zomer weer leiding geven?
Dan zie je dat alle kinderen het er super naar hun zin hebben en dat het een geweldige manege is met superleuke ponykampen
Saffier & Shapo de beste paardjesss
Die man begint met bier tappen zo gauw hij in de kantine is (uurtje of 10 's ochtends & zijn hele huis staat vol met bierflesjes). Ik heb nergens gezegd dat hij dronken was, alleen een alcoholist.
Nooit van m'n leven zal ik terug komen op die manege
Ik zie ook wel dat de kinderen het naar hun zin hebben, maar of het het leukste kamp is? Nee? Of het verantwoord is? Nee..
kanjerfan schreef:CRos95 schreef:Whaha ja klopt:+
tjaa, dat is idd wel ver! Ik woon in Zaltbommel, bij Den Bosch (wel NL)...
okee leuk:), ik weer in de zomer! Zou jij voor mij willen kijken hoe het met Shapo is?
Xxx
In de kerstvakantie (een tijdje terug)
ging het er heel goed mee hoor, ik moest er op rijden, maar hij stond in de wei, en niemand kon hem vange
, bij mij wilde die soms z'n stal niet uit

ben ik daar een weekje op ponykamp geweest.

CRos95 schreef:Haha geeft niet
Ja klopt, er wordt steeds maar over vallen en 'wilde' pony's gepraat, maar er is voor ieder wat wils. Voor mensen die graag automaatjes willen is het iets lastiger, maar ze hebben wel hele brave friezen en Anouskca
Voor degenen met wat meer uitdaging is er Passoa en Miracle
en voor degenen met heel veel uitdaging (en rijervaring) hebben ze Diva en Kanjer!
dat je dan ipv de brave Emely de stoute Kanjer pakt, kan Peer ook niet zo veel aan doen als hij op dat moment niet in de stallen is
EDIT: Lovely is er volgens mij niet meer, Robinkusje weet dat wel
kanjerfan schreef:CRos95 schreef:Haha geeft niet
Ja klopt, er wordt steeds maar over vallen en 'wilde' pony's gepraat, maar er is voor ieder wat wils. Voor mensen die graag automaatjes willen is het iets lastiger, maar ze hebben wel hele brave friezen en Anouskca
Voor degenen met wat meer uitdaging is er Passoa en Miracle
en voor degenen met heel veel uitdaging (en rijervaring) hebben ze Diva en Kanjer!
dat je dan ipv de brave Emely de stoute Kanjer pakt, kan Peer ook niet zo veel aan doen als hij op dat moment niet in de stallen is
EDIT: Lovely is er volgens mij niet meer, Robinkusje weet dat wel
Yeah! Kanjer mijn schatje![]()
Ma soms valt ie nog mee hoor, hangt af van zn humeur
Ben nu al 6keer op ponykamp geweest (met kanjer) en ben er nog maar 2 keer afgevallen,
en 1 keer was zonder zadel
toen is ze maar op Quint gegaan
CRos95 schreef:kanjerfan schreef:
Yeah! Kanjer mijn schatje![]()
Ma soms valt ie nog mee hoor, hangt af van zn humeur
Ben nu al 6keer op ponykamp geweest (met kanjer) en ben er nog maar 2 keer afgevallen,
en 1 keer was zonder zadel
Bij mij in de groep was er een beginner die per ongeluk Kanjer had gepakt ipv Emely, toen zeiden ze dat is Kanjer die is heel stout zullen we even Emel opzadelen ? Nee dat hoefde niet. Is kanjer nog losgereden door iemand anders. zij stapt op en 10 min later ligt ze er weer naasttoen is ze maar op Quint gegaan