Ik had 116 punten en was 6e... Ook categorie 2 lienieminie, maar dan in Rosmalen. Ik was in elk geval beste van mijn groepje van 5. Maar toch niet door. Elke jury = anders.
Ik cat 4 bij Meers, en ik was 10e, maar had 103,5 geloof ik.. Vond ik zelf persoonlijk vrij laag voor een 10e plek. Vraag me af of de mensen die door zijn dan rond de 110 ofzo hebben gereden of dat die ineens wel ver naar boven uitschieten.
lienieminie
Geplaatst: 09-09-16 13:55
Bloemetje3 schreef:
Ik had 116 punten en was 6e... Ook categorie 2 lienieminie, maar dan in Rosmalen. Ik was in elk geval beste van mijn groepje van 5. Maar toch niet door. Elke jury = anders.
Ja daarom juist was zelf volgens mij ook als hoogste geindigd uit mijn groepje van 5
Ik had 119.50 geloof ik en daarmee was ik derde. Ook wel een groot verschil met wat ik op de regiofinale had! Ik had een meisje gezien die op Facebook die echt een mega score had gereden bij Meers, iets in de 130 als ik het me goed herinner. Dan zit er idd een enorm verschil in de scores!
Nummer 1 uit mijn categorie had volgens mij 136. Nu geef ik toe dat zei ook echt supernetjes zat. Ik zat bij haar in het groepje, maar ben daarom dus wel enorm benieuwd naar de verschilen inderdaad! Wij reden bij Meers, dus zou best zijn dat dat haar score was die je hebt gezien.
Je zou zeggen dat de scores van een kwartfinale toch niet zo snel onder de 100 zou uitkomen. Ik bedoel het is de top 4 van elke regiofinale.. Zou ik op zn minst verwachten dat 105 of iets toch wel minimum zou zijn. Maargoed, ik ben geen jury en daarnaast is elke jury anders.
Klopt, die in cat.4 had 138. Maar iemand bij ons had rond de 101 in dezelfde categorie, die eigenlijk ook altijd heel goed rijd. Dat lijkt mij dan toch wel een heel groot verschil. Ik was 9e met 115,nogwat.
Zo alles klaar voor morgen, de paarden staan er weer netjes bij. Morgenvroeg om half 6 vertrekken wij richting Ermelo. Het team heeft er zin in!! Alle deelnemers veel succes!!
xIrlijn
Geplaatst: 10-09-16 01:27
Jongens, ik ben niet echt actief geweest in dit topic, maar heeeel veel succes iedereen die morgen naar HE gaat! En tik me even aan als je me ziet: ik rij om 10:10 als laatste, heb een blauwe cap en bruine schoenen
Eight
Geplaatst: 10-09-16 01:39
Heel veel succes iedereen ik heb afgelopen week proefles gehad bij manege Sintels op Lipton, echt een lieverd.
ClaudiaAngel
Geplaatst: 10-09-16 05:10
xIrlijn schreef:
Jongens, ik ben niet echt actief geweest in dit topic, maar heeeel veel succes iedereen die morgen naar HE gaat! En tik me even aan als je me ziet: ik rij om 10:10 als laatste, heb een blauwe cap en bruine schoenen
Dan rijden wij in hetzelfde groepje! Succes en veel plezier!
Succes claudia en xclijn op HE. Ga er vooral heel erg van genieten!
xIrlijn
Geplaatst: 10-09-16 14:17
Laura_ schreef:
Succes claudia en xclijn op HE. Ga er vooral heel erg van genieten!
Dankjewel!! Genoten heb ik zeker Wel bijna te laat voor mijn groep, we hadden ons vergist in de tijd Dus een klein beetje onterecht door naar de finale haha.
Als ik het goed heb bijgehouden is dit de uitslag van de finale.
xIrlijn
Geplaatst: 10-09-16 21:55
Laura_ schreef:
Xlrijn.. ben jij nou bestzittende geworden?! In dat geval van harte gefeliciteerd!!
Jaaaa! Zo bizar haha, ik kon al niet geloven dat ik naar de halve finale was, maar dít?! Vond het sowieso al een super geslaagde dag, ondanks het gebrek aan fans en mijn waardeloze tijdschema, maar dit is echt wel heel erg leuk En ook meteen een kleine Bokt meeting gehad toen ik ineens naast claudia bleek te staan tijdens de prijsuitreiking haha! Was echt een topdag
Jaaa het was echt super leuk om je te ontmoeten Ineke, echt toevallig ook dat wij net naast elkaar stonden! Gefeliciteerd, je hebt het verdient!! Ubus vond de jurytafels erg spannend wat het voor mij wat moeilijker maakte, maar we hebben allebei ons best gedaan! Het was een lief paard die vooral in de galop erg fijn zat! Ik ben geloof ik, als ze de namen weer op volgorde hadden opgenoemd, 7e geworden! Ik ben helemaal tevreden! Natuurlijk had ik graag de finale gereden, maar dit was al een enorm gave ervaring die ik niet snel meer ga vergeten! En als prijs mogen wij nog een dagje naar Stal Sintels!