FNRS zitcompetitie 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:51

Laura_ schreef:
Wij gaan ook met de manege naar assendelft! Boktmeeting haha! Zelf doe ik niet mee, maar ga wel mee om die van ons aan te moedigen! Vriendinnetje zit in cat 4. Dus die moet tegen Bente (en Kimberley van de Hoekse Waard hihi)

Jaa gezellig! :D
Wat leuk, spannend! Ik heb er zin in :)

iwakkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:38

Hee, een vriendin van mij rijdt volgende week ook in Assendelft. Zij moet op Verdi. Nu vroeg ze zich af wat voor paardje dit is en hoe groot ie ongeveer is?

Alvast heel veel succes voor iedereen die volgende week de kwartfinale mag rijden trouwens :j

TessNero

Re: FNRS zitcompetitie 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:09

Ik moet ook naar Assendelft :)
Ik moet op Evelien, is die leuk?

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:04

Amerika was super! Echt een aanrader :)

Aaaaah zoveel van jullie gaan naar Assendelft, klinkt zo gezellig haha
Ik ga naar Ravenswaaij, nog meer mensen? :Y)

carlijntw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:07

Ik was net niet door naar de kwart... maar ik kom wel naar Ravenswaaij om aan te moedigen :)

isa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:13

iwakkers schreef:
Hee, een vriendin van mij rijdt volgende week ook in Assendelft. Zij moet op Verdi. Nu vroeg ze zich af wat voor paardje dit is en hoe groot ie ongeveer is?

Alvast heel veel succes voor iedereen die volgende week de kwartfinale mag rijden trouwens :j

Verdi is echt leuk en is aardig groot. Hij zit ook heel erg lekker!

isa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:15

TessNero schreef:
Ik moet ook naar Assendelft :)
Ik moet op Evelien, is die leuk?

Ik rij er eigenlijk nooit op,maar een vriendin van mij vind haar wel erg leuk,omdat ze heel lief is en ze is ook makkelijk nagevelijk te rijden. Volgens mij zit zij ook wel lekker.

iwakkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:07

Weet je toevallig ook nog iets over Wantos en Anouska :o :')

isa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:49

iwakkers schreef:
Weet je toevallig ook nog iets over Wantos en Anouska :o :')

Jaa die zitten allebei heel lekker!

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:05

Assendelft heeft veel lekker zittende paarden hoor ik :oo

_Liza_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:33

Ik rijd de kwartfinales ook in ravenswaaij :)

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 09:25

Royal is een groot bruin paard met zwarte manen, is vrij makkelijk nageeflijk te rijden, maar geeft (vind ik persoonlijk) wel redelijk hoog op, hoewel dit wel uit te zitten is hoor! :j

Verdi is een groot bruin paard met zwarte manen, zit erg makkelijk! Heeft ook een heeeerlijk zadel :o

Nancy is een grote bruine pony met zwarte manen, heeft hele lange benen ( :') ), maar zit niet zo heel makkelijk, hoewel het wel uit te zitten is!

Jan is een vrij ranke haflinger, heb er zelf nooit op gereden, maar volgensmij zit hij wel oke! :j

Evelien is een grote pony, vos, en zit heel lekker! :j

Wantos is een middel paard (niet groot, niet klein), makkelijk nageeflijk te rijden, en zit ook makkelijk! :j

Anouska is een kleine donkerbruine pony, zit volgensmij wel lekker! (mijn zusje heeft er regelmatig op gereden, ik niet haha) :P

Mochten mensen nog meer vragen hebben, of foto's willen zien dan kun je me een PB sturen! :D

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 10:05

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:02

De startlijst van Ravenswaaij staat er op! *\o/*
Ik moet op Reus, hij staat niet op de site, weet iemand toevallig iets over hem? :D (De naam maakt me wel een beetje bang haha, maar met mijn 1.80 moet ik wel een reus hebben!)

carlijntw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:04

Nog nooit van gehoord.. wss een nieuw paard.
Iemand die sita kent? (Ravenswaaij) mijn 2 teamgenootjes moeten daar op!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:29

Iemand die weet of honden zijn toegestaan op het terrein van manege de Delft? Zo sneu als die meegaat en de hele dag in de auto moet zitten.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:39

Meestal mogen er op dagen dat er evenementen zijn op de delft wel honden mee (uiteraard aan de lijn)! Er lopen wel een paar manege hondjes los rond, dus hou daar wel rekening mee :) Als je het 100% zeker wil weten moet je de manege even bellen of mailen! :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:59

Ik ben zondag ook bij de Delft! De manege waar ik werk heeft twee ruiters door.

Heb m'n camera bij, dus mochten er nog mensen zijn die ook daar moeten rijden en graag foto's willen, let me know! :)

Kimberly_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:07

Paar nachtjes slapen nog... :D :z

Iemand ervaring met de paarden: Bram, Earl Grey, Smurf, Alissa en Dauphine in Assendelft? Hoor het graag!

Iedereen veel succes & veel plezier zondag!! :)

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 12:37

Het valt wel op dat de paarden in ravenswaaij weer veel proeven moeten lopen. Niet fijn voor de laatste Ruiters' die er op moeten lijkt mij.

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 16:56

Bram is een klein/middel pony, vos met wilde manen haha :P Hij is erg schattig om te zien, maar wil soms nog wel eens ondeugend zijn. Hij zit heel makkelijk! :j

Earl Grey is een middel/grote pony, schimmel, heel rustig zowel op stal als met rijden. In de draf gooit hij hoog op (moeilijk uit te zitten), in de galop zit hij als een stoel! :j

Smurf is een kleine (net wat groter dan een shet) witte pony, die normaal gesproken in de beginnerslessen loopt. Hij maakt korte pasjes, dus volgensmij stuitert het wel wat haha :o :D

Alissa is een middel/grote koffievos, loopt ook in de volwassenen beginnerslessen, zit niet optimaal maar het is goed te doen. :j

Dauphine is een klein/middel paard, donkerbruin met zwarte manen, zit wel oké! :j

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 23:06

Hee allemaal!
Is er hier toevallig iemand die nog een gratis horse event kaartcode voor mij heeft voor de zaterdag? Je zou me er erg blij mee maken!

Iedereen die nog in de race is, succes aankomend weekend.

Kimberly_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:47

Mandarijn schreef:
Ik ben zondag ook bij de Delft! De manege waar ik werk heeft twee ruiters door.

Heb m'n camera bij, dus mochten er nog mensen zijn die ook daar moeten rijden en graag foto's willen, let me know! :)

Als je foto's wilt maken, mag dat wel hoor! :P
Tot zondag!

Kimberly_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:49

xxIsaa schreef:
Bram is een klein/middel pony, vos met wilde manen haha :P Hij is erg schattig om te zien, maar wil soms nog wel eens ondeugend zijn. Hij zit heel makkelijk! :j

Earl Grey is een middel/grote pony, schimmel, heel rustig zowel op stal als met rijden. In de draf gooit hij hoog op (moeilijk uit te zitten), in de galop zit hij als een stoel! :j

Smurf is een kleine (net wat groter dan een shet) witte pony, die normaal gesproken in de beginnerslessen loopt. Hij maakt korte pasjes, dus volgensmij stuitert het wel wat haha :o :D

Alissa is een middel/grote koffievos, loopt ook in de volwassenen beginnerslessen, zit niet optimaal maar het is goed te doen. :j

Dauphine is een klein/middel paard, donkerbruin met zwarte manen, zit wel oké! :j

Super bedankt voor de informatie!! :) :)
Zie je zondag?

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 13:19

Kimberly_xx schreef:
xxIsaa schreef:

Super bedankt voor de informatie!! :) :)
Zie je zondag?

Nee, ik ben er zondag zelf niet helaas, heb een bbq van vrienden haha :o
Maar wens jullie alvast heel veel succes allemaal! :D