Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CRos95 schreef:__denise schreef:10 november ga ik de F11 voor de vijfde keer proberen
Dan doe je iets fout
CRos95 schreef:Dan doe je iets fout
Marie111 schreef:xBerber schreef:Bij ons is het wedstrijd seizoen eigenlijk al afgelopen, maar er zijn twee extra bij gekomen.. Morgen is de eerste. Normaal moeten we 3 pp hebben om door te mogen, maar het is veranderd en nu 5x.. Dus nu moet ik de f10 nog 3x doen, en dan ben ik door tot de 11.
Wauw, vijf promotiepunten? Waarom? Of kunnen jullie elke week proefjes doen ofzo?
__denise schreef:Netjes Laura! Verruimen vind ik ook moeilijk, volgens mij is dat ook sowieso iets moeilijker dan op de lange zijde (die je dan juist weer in de hogere proeven krijgt).
Laura_ schreef:__denise schreef:Netjes Laura! Verruimen vind ik ook moeilijk, volgens mij is dat ook sowieso iets moeilijker dan op de lange zijde (die je dan juist weer in de hogere proeven krijgt).
Vind het vooral lastig om de hele volte het vol te houden. Op het moment dat ik been geef om te verruimen dan verruimt die een of 2 sprongen en lijkt het net alsof die alweer terugvalt in arbeidsgalop, waardoor de overgang terug niet duidelijk genoeg is. Moet echt gaan leren om dat de hele volte vol te houden..