je mag instromen t/m F6, maar de manege bepaalt of dat gebeurt. Sommige maneges hebben er geen probleem mee, anderen willen dat iedereen bij de F1 begint.
Misschien is het een goed idee dat als het topic 'Vraag het de FNRS-jury heet', dat we de beantwoording van de vragen ook aan de FNRS jury's overlaten. Om te voorkomen dat mensen maar in het wilde weg informatie geven die ze ergens hebben gehoord. Anders moeten de mensen die wel FNRS jury zijn (bv Ilja) steeds weer andere antwoorden gaan verbeteren (en dat schiet dus niet op....)
Voor zover ik weet niet. Beenbescherming mag in overleg maar dan gewoon peesjes en strijklappen geloof ik.
freetorun
Geplaatst: 10-04-10 21:25
oh das jammer had met de eigenaar het wel heel leuk bedacht, had er niet over nagedacht dat het niet mocht bandages gehaalt, want vorige keer reed er wel iemand anders mee (geen idee of die is afgestraft erop)
pony kan niet tegen peeskapjes enzo, krijgt hij wondjes van
als een paard altijd gebandageerd loopt, mag je dat ook bij een FNRS proef doen. Wel van te voren aan de jury doorgeven. Net als peeskappen, martingaal. Als he tenkel voor de show is en normaal heeft hij niets om, zal een verstandige manege-eigenaar dat niet toestaan.
Ik heb een vraag over de zitcompetitie. Moet je bij de regiofinales een F-proefje rijden of een speciale zitproef? (ik doe nl voor het eerst mee dit jaar )
Ik heb heel erg het probleem dat ik mijn voeten afsteek. Hoe kan ik die krengen het beste naar binnen houden? (is namelijk erg lelijk op wedstrijden..)
@ Snoevie, ik heb gewoon alle FNRS manege hier in de buurt benaderd of ik kon komen schrijven, en dat is gelukt! Nu moet die verrekte cursus eens starten...
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 17-04-10 22:16
*knip*
Verkeerd topic.
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 17-04-10 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt
SimoneDV
Geplaatst: 17-04-10 22:17
Ilja000 schreef:
Je MAG belonen na de eerste letter op de lange zijde.
In vrije stap mag het paard met de neus tot boeghoogte zakken.
Vraagje, mag een manege instellen met hoeveel pp's je pas over mag naar een volgende categorie dus bijv bij proefjes met min 2 pp's dat ze dan zeggen met 3 mag je pas over en bij de proefjes met min 3 pp's je mag pas over met 4 pp's?