FNRS Zitcompetitie 2016

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ClaudiaAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 22:22

confetti schreef:
Zodra ik de gegevens binnen heb, ga ik de indeling voor de paarden en pony's maken voor aanstaande zaterdag! Heb al vele berichten op facebook voorbij zien komen, kan ik al een kleine inschatting maken wie op welke gaat rijden.

Spannend! Ik kijk er enorm naar uit!! *\o/*

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 22:23

Ik vond bij Meers trouwens vrij streng gejureerd. Ik scoor al 3 jaar altijd vrij stabiel, maar nu echt heel laag ineens. Ook 10 punten minder als regio (en de regio vond ik al best streng gejureerd). Nu is en blij het een jurysport en in een heel sterk deelnemersveld, maar dat vind ik dan wel beetje jammer haha. Daarentegen staat er wel heel veel op mn protocol, dus dat is wel heel leuk!

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 23:06

Melewel94 schreef:
Laatste in cat 4 Kafka werkte me echt tegen... :n pff!! Gewoon gefrustreerd omdat ik wéét dat ik beter kan dan ik heb kunnen laten zien... |o de wissel had ook niet geholpen...

Hé, dan heb ik met jou geruild haha! Echt balen dat jullie geen goede combi waren, dan kun je ook niet lekker rijden :( Volgend jaar een nieuwe kans?

Ik heb een vraagje aan de mensen die door zijn of eerder eens in de halve finale hebben gestaan: wie hadden jullie meegenomen als groom? :p ik ken namelijk geen enkel paardrijdend vriendinnetje die de hele dag met mij daar kan en wil zijn :')

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 23:37

xIrlijn schreef:
Melewel94 schreef:
Laatste in cat 4 Kafka werkte me echt tegen... :n pff!! Gewoon gefrustreerd omdat ik wéét dat ik beter kan dan ik heb kunnen laten zien... |o de wissel had ook niet geholpen...

Hé, dan heb ik met jou geruild haha! Echt balen dat jullie geen goede combi waren, dan kun je ook niet lekker rijden :( Volgend jaar een nieuwe kans?

Ik heb een vraagje aan de mensen die door zijn of eerder eens in de halve finale hebben gestaan: wie hadden jullie meegenomen als groom? :p ik ken namelijk geen enkel paardrijdend vriendinnetje die de hele dag met mij daar kan en wil zijn :')

Mijn instructeur was mee! En voor mijn ouders had ik gratis kaartjes geregeld via manegegenootjes die aan de regiofinale mee hadden gedaan maar niet naar HE gingen.

ClaudiaAngel

Re: FNRS Zitcompetitie 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 10:09

Ik geef het bandje aan mijn moeder! Mogen wij nu ook op het terrein parkeren van Horse Event of moeten wij ook met zo'n bus? Dat zou namelijk echt super onhandig zijn met al die spullen die je mee moet nemen!

Bloemetje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 10:50

Laura, goed dat je veel aantekeningen had op je protocol, op de mijne stond helemaal niks dus kan er ook niks van leren. Volgend jaar categorie 3... Nog moeilijker. Succes degene die door zijn, zaterdag!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 12:31

Ik ben zelf ook nog even naar de jury toegelopen. Er stond op mn protocol: met verlicht zitten niet teveel op beugels steunen. Ik dacht even, waar moet ik dan op steunen tijdens het verlicht zitten. Maar het bleek een typfout te zijn en moest teugels zijn. Was gelijk een stuk duidelijker haha. Gelukkig verder wel heel veel dat ik al wist of dat mn instructie na mn proef al tegen me zei wat haar opviel.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 12:38

Ik was trouwens nog mn jasje vergeten ook. Gelukkig kon mn papa hem nog komen brengen en was die precies optijd haha! Nu maar hopen dat er geen boete op de mat valt.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 13:00

xIrlijn schreef:
Melewel94 schreef:

Haha ja! Dit was écht geen goeie combi. Ik heb vanalles tijdens de proef nog geprobeerd om hem rustiger te krijgen, maar niets bleek te helpen. Eerst iets lossere teugel rijden, want sommige paarden vinden dat niet zo fijn om meer druk aan de teugels te hebben, dan teugels een klein beetje korter om fijner de ophoudingen te kunnen maken, ook niet, toen trager gaan lichtrijden, hielp ook niet, want raakte mijn balans kwijt doordat hij z'n eigen niet aan mijn ritme aan wou passen, en continu stijgbeugels kwijt, maar komt blijkbaar door m'n laarzen, de zolen zijn compleet versleten/glad, écht alles ging mis wat mis kon gaan |( |(

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:46

ik ben ook niet door op manege de groote wielen reed als enige van de hele dag op balou, hij wou alleen maar heel hard galopperen en was haast niet te houden :) Gefeliciteerd iedereen die door is *\o/*

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:52

Wij hebben 1 ruiter door naar de halve finale in categorie 2! :j (HC de Delft)

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 19:15

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 22:17

xxIsaa schreef:

Ira toevallig? Hij zat ook wel heel netjes volgens mn zusje.. heel stil.. mn zusje zei hij gaat sowieso winnen en jahoor ze had gelijk.. volgens mij kwam die van Hc de delft idd

Bloemetje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:00

Ik las ergens dat je ook reserve kunt zijn voor de halve finale... Ben ik dan reserve, omdat ik 6e was?

En weet iemand waar de andere foto's staan die zondag gemaakt zijn, er lagen van die briefjes op tafel...

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:07

Laura_ schreef:
xxIsaa schreef:

Ira toevallig? Hij zat ook wel heel netjes volgens mn zusje.. heel stil.. mn zusje zei hij gaat sowieso winnen en jahoor ze had gelijk.. volgens mij kwam die van Hc de delft idd

Haha klopt, Ira! :D
Hij zit inderdaad wel abnormaal stil :7
Soms denk ik wel eens dat ie tape onder zn kont heeft geplakt haha :+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 13:08

Bloemetje3 schreef:
Ik las ergens dat je ook reserve kunt zijn voor de halve finale... Ben ik dan reserve, omdat ik 6e was?

En weet iemand waar de andere foto's staan die zondag gemaakt zijn, er lagen van die briefjes op tafel...

Als er 5 doorgingen ben je inderdaad 1e reserve. Zo noemt iedereen dat tenminste, maar vraag me af of dat echt voorkomt..

Bij onze kwartfinale was er ook iemand uitgevallwn. Toevallig reed ze bij dezelfde manege/categorie als mij mee, maar nummer 5 was er niet. Heb altijd het idee dat iedereen zich 1e reserve noemt om de pijn wat te verzachten.

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:24

Heeft iemand al een linkje van de startlijst voor aankomende zaterdag? :D
Ook al doe ik zelf niet mee, vindt het altijd leuk om te zien :j

Van welke manege komen de paarden eigenlijk? :)

ClaudiaAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:26

xxIsaa schreef:
Heeft iemand al een linkje van de startlijst voor aankomende zaterdag? :D
Ook al doe ik zelf niet mee, vindt het altijd leuk om te zien :j

Van welke manege komen de paarden eigenlijk? :)

Nee, ik ben ook nog aan het wachten op de startlijst!
Ik verwacht dat hij vandaag toch wel online komt :)

De paarden komen van Stal Sintels!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 10:09

Als je op facebook zoek naar Sequioa stables ofzo? Bij het evenement halve finale staat de startlijst. Kwam ik toevallig tegen vanochtend!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 10:10

Laura_ schreef:
Als je op facebook zoek naar Sequioa stables ofzo? Bij het evenement halve finale staat de startlijst. Kwam ik toevallig tegen vanochtend!

Startlijst van de kwartfinale is trouwens nooit online gekomen haha

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 10:15

Afbeelding

De startlijst.

ClaudiaAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 10:30

_Natasja_ schreef:
[ [url=m/hkxvk4.jpg]Afbeelding[/url] ]

De startlijst.

Yes, bedankt!! *\o/*

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 15:57

Uitslagen mogen ook wel eens online komen van de kwartfinale..

ClaudiaAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:35

Ja idd! Ik ben wel benieuwd hoeveel punten iedereen heeft gehaald!

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:49

Denk dat die pas na horse event komen.. was vorig jaar ook zo