Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Natasja_ schreef:Zouden alle uitslagen nog online komen?
Kinie schreef:Heei mensen, beetje laat misschien maar ik had zondag de 28e ook en ben door naar kwartfinale mat 131,3 punten en ik had btw op manege de buitenwijck alleen most dus eerst op Tivio maar die had bij het meisje vn onze manege eigenlijk alleen maar stilgestaan en toen 2 proeven erna moest ik erop maar toen zat ik maar werd er weer afgehaald en op Riolita gezet maar die was wel echt heel fijn om te rijden! Alleen vind ik de pony's daar wel altijd een beetje tegenvallen
L0veMyHorse schreef:Waahh ik was de zitcompetitie al helemaal vergeten!![]()
Maandag ga ik weer naar huis van 4,5 week door Amerika roadtrippen en ik had totaal niet meer aan de zitcompetitie gedacht tot ik net een mailtje zag van de zitcompetitie! Oa staat er in dat aankomende week de startlijsten bekend worden dus ben benieuwd! (Het mailtje was een vragenlijst voor informatie over alle ruiters oid)
Merelll schreef:Oeeh ik mag op Nancy, iemand daarmee ervaring?
Wie gaan er nog meer naar Assendelft?L0veMyHorse schreef:Waahh ik was de zitcompetitie al helemaal vergeten!![]()
Maandag ga ik weer naar huis van 4,5 week door Amerika roadtrippen en ik had totaal niet meer aan de zitcompetitie gedacht tot ik net een mailtje zag van de zitcompetitie! Oa staat er in dat aankomende week de startlijsten bekend worden dus ben benieuwd! (Het mailtje was een vragenlijst voor informatie over alle ruiters oid)
En hoe was het in Amerika?
Merelll schreef:Oeeh ik mag op Nancy, iemand daarmee ervaring?
Wie gaan er nog meer naar Assendelft?Citaat:Ik vind nancy persoonlijk niet echt leuk.. maar is ook al heel lang geleden dat ik erop zat
Ah oke, maar niet leuk als in zit niet lekker of gwn geen leuk paard voor jou?