Zo uit mijn hoofd Willemieke en Danielle, verder zijn er nog heel veel kamgangers haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo uit mijn hoofd Willemieke en Danielle, verder zijn er nog heel veel kamgangers haha
ben jij er dit jaar wel weer bij?
Celien_Alex schreef:Ze hebben super veel leuke paarden. Voor iemand die het wat spannender vindt zijn Starsky, Abby, Bo, Mervada, Obelix, Mustache en Jikke denk ik wel leuk. Die zijn allemaal heel lief.
Maar eigenlijk zijn de meeste paarden wel heel braaf hoor, de een schrikt alleen misschien wel eens iets sneller dan de ander. Heb je zelf al een voorkeur voor een bepaald paard?

Mijn FNRS niveau is F6 met een pp, (mijn eerste fnrs proef ooit) mijn bijrijdpaard en ik rijden geen wedstrijden maar we zitten denk ik tussen de B en L in. Dressuur rijd ik graag, dus het paardje moet wel iets kunnen
Springen vind ik leuk, alleen wel erg spannend dus dan graag een paardje die rustig is met springen. 
Eigenlijk leken de meeste paarden mij wel leuk, maar ivm mijn lengte leken deze paarden wel handig 
snoopydogy schreef:zo ik ook weer terug van lc van weekje begelijden
super leuk gehad hihi paar keer op jikke gereden 1 keer op abby
alex is ziek geworden in onze week woensdag