Ik weet niet hoe het gaat.. Het meisje dat hem nu doet, mag ik niet zo. We hebben geluncht en ik werd geroepen. Ze vroegen of ik op een klein paard wou, of een grote. Ik zei:' doe maar en grote.' 'Oke dan krijg je Prins. WOW!!!! WAT EEN MEGA !! 1.73 SCHOFTHOOGTE ! Megapaardje. Precies wat ik wilde eigenlijk. Een grote vriendelijke reus. We gingen gewoon onzin dingetjes doen. HooftSchoudersKnieEnTeen. En daarna zonder zadel. HIJZIT ZO LEKKER lekker gedraafd en in dameszit. Was zo leuk, ik wil er echt niet meer af!
lina1998
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-13 17:26
prins is leuk ja, maar is ie echt 1.73 ? zou toch zweren dat mijn paard groter is namelijk
edit; fijn dat je het (zo te horen) naar je zin hebt, kan nu helemaal niet meer wachten
mijn paardje (eeuhm) is ook zoiets dus het zou opzich best kunnen ik had alleen in mijn hoofd dat ie kleiner was/is niet dat het heel veel uitmaakt maarja .
ik ben nu al helemaal aan het bedenken wat ik mee moet en dat is nog niet eenvoudig
Anoniem
Geplaatst: 29-04-13 18:22
Haha moet wel grinniken om dat Santos verhaal , geen last van je stuit meer?
Eerste dag : soep en broodje 2e dag ontbijt: brood 2e dag lunch : brood 2e dag diner : Menu 1. Aardappels, gehaktbal en boontjes. 2. Aardappels, worteltjes en saucijsje. Als toetje: vla. Voor morgen hou ik je nog opde hoogte
( ik houd jullie uperhaubt op de hoogte van mijn avonturen.)