Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xBerber schreef:Bij ons is het wedstrijd seizoen eigenlijk al afgelopen, maar er zijn twee extra bij gekomen.. Morgen is de eerste. Normaal moeten we 3 pp hebben om door te mogen, maar het is veranderd en nu 5x.. Dus nu moet ik de f10 nog 3x doen, en dan ben ik door tot de 11.
badeendje schreef:Irisxlove schreef:Ik rij geen f proefjes, ik vind het altijd veel leuker om te helpen met de verzorging , maar ik zit nu eigenlijk wel te twijfelen want het lijkt me ook wel leuk om te doen![]()
Zal ik het doen of niet ?
Ja natuurlijk! Soms krijg je heel nuttig commentaar mee van de jury's!
Geryon schreef:CRos95 schreef:[te="__denise"]
Weeblij mee! Nog prijs ook! Heb hem al 4x gereden, 4x geen pp...
Ben ik ook!
reed op een springpaardje dus niet alles ging vloeiend, had hem met inrijden keurig voor elkaar en in de ring was ik zelf te gestresst helaas. + best wel een strenge jury
Annemiek184 schreef:Vandaag voor de laatste keer f4 gereden. De proef ging niet zo fijn als ik had gehoopt. Paardje liep een beetje aan de slome kant, dus ik zat erg met mijn benen te flapperen. En daardoor kwam mijn laars weer onder het zadel vast te zitten.. Maar toch nog een gedeelde 3e plek behaald met 214 punten, maar eigenlijk heb ik 215 punten, verkeerd geteld door de jury. Er was erg streng beoordeeld, want als ik met mijn 3e plek net een winstpunt heb, zullen niet veel andere een winstpunt hebben.. Wel jammer, maar ik ben door naar de f5!
Hamont schreef:Misschien interessant voor jullie : ik heb wat tips verzameld over het rijden van manegewedstrijden, je kunt ze gratis aanvragen op http://www.manegekrant.nl/gratis-e-book/
Bellatrix schreef:Annemiek184 schreef:Vandaag voor de laatste keer f4 gereden. De proef ging niet zo fijn als ik had gehoopt. Paardje liep een beetje aan de slome kant, dus ik zat erg met mijn benen te flapperen. En daardoor kwam mijn laars weer onder het zadel vast te zitten.. Maar toch nog een gedeelde 3e plek behaald met 214 punten, maar eigenlijk heb ik 215 punten, verkeerd geteld door de jury. Er was erg streng beoordeeld, want als ik met mijn 3e plek net een winstpunt heb, zullen niet veel andere een winstpunt hebben.. Wel jammer, maar ik ben door naar de f5!
Op welke manege rijd je?