Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liesje1611 schreef:Boompje1985 schreef:Betreden op eigen risico heeft dus een betekenis komt ie : Betreden op eigen risico ! pas op los lopende penny's op het erf! als er een penny op je af komt lopen ga plat op de grond liggen en wacht tot er hulp komt! Als er geen hulp komt sterkte !!! (p.s. is handig als je je paard dit ook leert!)
Ahahahahaha
'Zodra je een penny in het oog krijgt, draai dan heel snel 3 rondjes rechtsom je as en 2 linksom, en val plat op je rug op de grond. Hou je handen en benen gestrekt omhoog, en hou je adem in zodat je dood lijkt.
Leer je paard hetzelfde aan.'
Liesje1611 schreef:Boompje1985 schreef:Betreden op eigen risico heeft dus een betekenis komt ie : Betreden op eigen risico ! pas op los lopende penny's op het erf! als er een penny op je af komt lopen ga plat op de grond liggen en wacht tot er hulp komt! Als er geen hulp komt sterkte !!! (p.s. is handig als je je paard dit ook leert!)
Ahahahahaha
'Zodra je een penny in het oog krijgt, draai dan heel snel 3 rondjes rechtsom je as en 2 linksom, en val plat op je rug op de grond. Hou je handen en benen gestrekt omhoog, en hou je adem in zodat je dood lijkt.
Leer je paard hetzelfde aan.'
idefix4 schreef:Liesje: PFf, dat heb je als je hubby mee gaat zitten lezen.![]()
Ik heb een heel goei om les mee te nemen hihi, maar ja, die zit in het zuiden des lands, dus dat is te ver weg. De eerste penny is daar al 2 tinten lichter van af gestapt, na tig rondjes in rengalop door de bak.
maflinger1 schreef:Kandor schreef:
Vind ik best sneu voor dat meisje, sta je ook wel een beetje voor l*l. Maarja, ik weet niet wat er vooraf is gebeurd, misschien heeft dat meisje wel tegen haar moeder gezegd dat ze zo goed kon rijden enz. en dat die moeder dat geloofde. Maar zoals het hier staat beschreven komt de moeder nogal penny over.
Toen ik voor de eerste keer ging kijken en proefrijden bij de pony die ik nu verzorg, heb ik heel duidelijk tegen mijn moeder gezegd dat ze niet moest opscheppen over mij
Romana01 schreef:S_en_Z schreef:ik dat geval ben ik ook nog vreselijk penny
http://8.media.hyves-static.net/1465477463/6/2fb_/0/img1465477463.jpeg
(25 jaar oud)
Ik had dit setje al eerder voorbij zien komen, maar ik ben er weg van!! (was je het al opgevallen dat er direct na jouw topic er gelijk een bom met vragen waren naar fuchsia dekjes en peesjes)
puck_1234 schreef: