beware of the penny ........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:38

Ehm dan gaat het haar van die pennys dr ook af hoor :(

Nyaleti

Re: beware of the penny ........

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:49

omg he.
Op youtube staat n filmpje van een shetlander die op M of Z niveau liep.
Amazone vanaf het begin al wel groot, maar later écht veeeel groot.
Maarja, allemaal pennys die er op reageren; nee hoor kan makkelijk!
sirously >;)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:51

casperzazoe schreef:
omg he.
sirously >;)

GIMME THAT LINK! }>

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:03

Liesje1611 schreef:
Boompje1985 schreef:
Betreden op eigen risico heeft dus een betekenis komt ie : Betreden op eigen risico ! pas op los lopende penny's op het erf! als er een penny op je af komt lopen ga plat op de grond liggen en wacht tot er hulp komt! Als er geen hulp komt sterkte !!! (p.s. is handig als je je paard dit ook leert!)

Ahahahahaha :')

'Zodra je een penny in het oog krijgt, draai dan heel snel 3 rondjes rechtsom je as en 2 linksom, en val plat op je rug op de grond. Hou je handen en benen gestrekt omhoog, en hou je adem in zodat je dood lijkt.
Leer je paard hetzelfde aan.'

Hmm, het is in elk geval een goede schifting voor de bijrijder die je zoekt.. :+

S en Z: Het misstaat absoluut niet!

Een shet in het Z? Dat wil ik ook zien! :j

Ach, zo lang ze me niet gaan vertellen wat ze allemaal zouden doen als zíj op mijn paard zaten, mogen Penny's best kijken ook aaien. :+ Maar de echt brutalen, moeten uit mijn buurt blijven. :D Ik had er dus zo één naast me staan laatst. En die begon zo over mijn WPN. Als die je mag, kun je er best mee wegkomen, maar owee als je niet kan rijden en hij mag je niet. Dan doe je het toch echt in je broek! Hij heeft dat al een paar keer laten zien, dat ie zo is. En als meiden dan arrogant gaan staan beweren, dat ze het beter kunnen, dan krijgen ze bij mij echt lik op stuk.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:34

S_en_Z schreef:
ik dat geval ben ik ook nog vreselijk penny <3

Afbeelding
(25 jaar oud)

Ik had dit setje al eerder voorbij zien komen, maar ik ben er weg van!! (was je het al opgevallen dat er direct na jouw topic er gelijk een bom met vragen waren naar fuchsia dekjes en peesjes :P )

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:40

[
quote="idefix4"]
Liesje1611 schreef:
Boompje1985 schreef:
Betreden op eigen risico heeft dus een betekenis komt ie : Betreden op eigen risico ! pas op los lopende penny's op het erf! als er een penny op je af komt lopen ga plat op de grond liggen en wacht tot er hulp komt! Als er geen hulp komt sterkte !!! (p.s. is handig als je je paard dit ook leert!)

Ahahahahaha :')

'Zodra je een penny in het oog krijgt, draai dan heel snel 3 rondjes rechtsom je as en 2 linksom, en val plat op je rug op de grond. Hou je handen en benen gestrekt omhoog, en hou je adem in zodat je dood lijkt.
Leer je paard hetzelfde aan.'

Hmm, het is in elk geval een goede schifting voor de bijrijder die je zoekt.. :+

S en Z: Het misstaat absoluut niet!

Een shet in het Z? Dat wil ik ook zien! :j

Ach, zo lang ze me niet gaan vertellen wat ze allemaal zouden doen als zíj op mijn paard zaten, mogen Penny's best kijken ook aaien. :+ Maar de echt brutalen, moeten uit mijn buurt blijven. :D Ik had er dus zo één naast me staan laatst. En die begon zo over mijn WPN. Als die je mag, kun je er best mee wegkomen, maar owee als je niet kan rijden en hij mag je niet. Dan doe je het toch echt in je broek! Hij heeft dat al een paar keer laten zien, dat ie zo is. En als meiden dan arrogant gaan staan beweren, dat ze het beter kunnen, dan krijgen ze bij mij echt lik op stuk.[/quote]

haha eehm.. Laten we hopen dat het word opgevat als in : 'bevat humor' haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:44

casperzazoe schreef:
omg he.
sirously >;)

Da's een bokker... Let op wat je zegt.... :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:48

@idefix

ik zoek trouwens een bijrijdPAARD.. Geen bijrijder! Haha :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:20

Dat is toch de shetlander zorro? Ik geloof dat deze shet lang geleden ook nog eens in de penny heeft gestaan, of was dit een andere shet?

S_en_Z: Mooie combo en een mooie kleur! :wow:

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:17

Liesje: PFf, dat heb je als je hubby mee gaat zitten lezen. :oo
Ik heb een heel goei om les mee te nemen hihi, maar ja, die zit in het zuiden des lands, dus dat is te ver weg. De eerste penny is daar al 2 tinten lichter van af gestapt, na tig rondjes in rengalop door de bak. _O-

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:58

Adamootje schreef:
Dat is toch de shetlander zorro? Ik geloof dat deze shet lang geleden ook nog eens in de penny heeft gestaan, of was dit een andere shet?

S_en_Z: Mooie combo en een mooie kleur! :wow:

Ja, daar kan ik me ook iets van herinneren. Ik zal dat filmpje even zoeken. ;)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:02

http://www.youtube.com/watch?v=Q8ta_zJZYpQ

Als zij nog op die shet past, dan pas ik ook nog makkelijk op een shet, wahaha. :)

Verder niet stom bedoeld hoor, ik vind het heel knap wat ze heeft bereikt met haar shet tussen de paarden. ;)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:22

idefix4 schreef:
Liesje: PFf, dat heb je als je hubby mee gaat zitten lezen. :oo
Ik heb een heel goei om les mee te nemen hihi, maar ja, die zit in het zuiden des lands, dus dat is te ver weg. De eerste penny is daar al 2 tinten lichter van af gestapt, na tig rondjes in rengalop door de bak. _O-

Haha nou als je hier had gewoond had ik vandaag nog bij je voor de deur gestaan! :D

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:37

maflinger1 schreef:
Kandor schreef:

Vind ik best sneu voor dat meisje, sta je ook wel een beetje voor l*l. Maarja, ik weet niet wat er vooraf is gebeurd, misschien heeft dat meisje wel tegen haar moeder gezegd dat ze zo goed kon rijden enz. en dat die moeder dat geloofde. Maar zoals het hier staat beschreven komt de moeder nogal penny over. :P

Toen ik voor de eerste keer ging kijken en proefrijden bij de pony die ik nu verzorg, heb ik heel duidelijk tegen mijn moeder gezegd dat ze niet moest opscheppen over mij :P

Ze stond ook best voor l*l idd! Toen die moeder zo praate dacht ik ff van woow, dat word concurentie! :P tot ze eenmaal ging rijden! manman... met alle respect hoor! maar ben toch blij dat de eigenaar besloten heeft dat dr pony aan het werk moet in plaats van rondjes gaat hobbelen.

En ik neem idd mijn moeder niet eens mee! ik wil dat paard doen, dus ik ga heen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:06

Hmmmmmzzzz durf toch niet te zeggen dat ELK meisje met roze cap penny is.

OK ik geef toe:
ze is 7,
heeft een Penny-abbo,
heeft een eigen Bokt-account (maar zonder Love of tjuuuhhhh in de Boktnaam maar dat is meer dank aan mama die het aangemaakt heeft)
bezit een roze cap, roze jas, roze laarsjes, roze handschoentjes, roze dekje, roze halster, roze poetskits incl roze spulletjes, roze elastiekjes etc etc etc
en heeft leren rijden op een zwarte volledig makke wilde ruin hengst met roze hoofdstel uiteraard:

Afbeelding

Maar toch is mijn dochter niet penny met haar eigen pony....

Afbeelding

NOG niet..... :P

Of toch wel....

Afbeelding

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:09

Echt SUPERschattig!!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:21

Trouwens... hoe noemen we jongens met Penny-verschijnselen eigenlijk???

Afbeelding

Een knuffelig onderonsje met onze Fries

Afbeelding

Uiteraard zelf getemd....

Pirate

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:31

Oh, nog een kenmerk van een 'verzorgpony' van een penny;
langs de foto zit vaak een witte rand wat duidt (duid? duidt?) op een foto van internet die in MS Paint is geplakt ;) die plaatjes kom ik dagelijks tegen.

En die penny's hebben vaak elke dag een ander verzorgie.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:53

Romana01 schreef:
S_en_Z schreef:
ik dat geval ben ik ook nog vreselijk penny <3

http://8.media.hyves-static.net/1465477463/6/2fb_/0/img1465477463.jpeg
(25 jaar oud)

Ik had dit setje al eerder voorbij zien komen, maar ik ben er weg van!! (was je het al opgevallen dat er direct na jouw topic er gelijk een bom met vragen waren naar fuchsia dekjes en peesjes :P )

Hahaha echt? :D Wat ben ik toch een trendsetster 8-)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:43

Wanda: Wat zijn je kids gegroeid zeg! En jouw dochter is op en top Penny hoor, dat ze er maar trots op is. ;)

Afbeelding
Dit is volgens mij ook een pure penny, alleen missen we dan de witte rand... Die van mij komen gewoon uit Hyves.. :D

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:48

Die laatste foto... <3

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:55

Die foto's zijn echt lief! <3

Ik was vroeger trouwens het tegenovergestelde van de penny met zn in de krul lopen! Dat vond ik echt
zielug! dat getrek in die mond, een paard moest lopen zoals ie zelf wou! dat spelen met de teugels werkte toch niet op de manege, en ik zag er ook veel die echt schuurde! zooo zielug! Tegenwoordig weet ik wel beter! Ik rij er een keurig rond, vanwege het sterrenkijken dus geen stuur en rem meer hebben, en de ander vanwege rugproblemen gezien die noooit rond reed, maar altijd sterren keek.. Maar wel op de juiste manier! Want ik vind het wel zielug als ik mensen zie die hun tiedeman in elkaar klikken en als 2de teugen gebruiken om hun paard 'mooi' te laten lopen, ik doe het op een vriendelijke manier!
Ja ik ben veranderd!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:34

Onze oudste heeft leren rijden met een halstertje. Pas toen ze de handjes een beetje stil kon houden ging het hoofdstel om. Dat vond ze fantastisch! Dat ze eindelijk mét hoofdstel mocht rijden. Als je in haar les gaat kijken, is zij de westernruiter. Teugels zijn idd ook altijd te lang. Inmiddels leert ze om toch wat contact te houden. Prince kan echt op één oor door de bocht in de galop.
Deze dame kan los stappen inmiddels en we draven al een stukje aan de hand. Voor de galop vind ik haar nog te klein. Ze heeft te weinig grip. :+ Zij gaat het liefst op de foto met zo'n jurk aan. :j En je ziet het niet maar de sjabrak is ook heel geliefd, want daar staat Prince zijn naam op. :D

Chocoladeijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 13:52

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 13:55

puck_1234 schreef:

_O-

Maareuhm..... heb nog geen antwoord hoe we JONGENS met penny-neigingen noemen. Of zijn die er niet zoveel soms? Oftewel: is het Penny-virus een mini-dames-aangelegenheid?

(nu is zoon zijn penny-neigingen wel aan het verliezen. Bijna 10 dus .... het schattige gaat er een beetje af.)