En dat hoor ik van iemand van 16 haha, ik ken mensen die zijn echt vergroeid met hun mobiel haha. Als die andere meisjes erin willen moeten ze t maar zeggen haha. Iedereen die gaat mag er in
Hahaha ik doe er echt bijna niks mee Heb wel wat beters te doen
rapunzelx
Geplaatst: 24-04-14 20:28
sterreke98 schreef:
En dat hoor ik van iemand van 16 haha, ik ken mensen die zijn echt vergroeid met hun mobiel haha. Als die andere meisjes erin willen moeten ze t maar zeggen haha. Iedereen die gaat mag er in
Mijn mobiel is verlenging van mijn arm, dus dat wordt lastig op lc
Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat we hem in moeten leveren, mijn vp heeft hele erge zomereczeem en het lijkt me best fijn om een beetje op de hoogte te worden gehouden over hoe het gaat...
rapunzelx
Geplaatst: 24-04-14 20:35
Je krijgt je telefoon s'avonds toch om even evt naar huis te bellen toch? Maar ik bel de verzorger van mijn pony gewoon om te vragen hoe het met ze gaat. Mijn ouders hoor ik over een week wel weer
bevind zich hier ook wat ponykampleiding? Ik kom hier zelf al sinds ik 6 ben, heb er vaak in huisjes gezeten, (eind Mei/begin Juni weer! ) en ben in 2012 ponykampleiding geweest. Ben sinds vandaag nieuw op bokt, dus ben benieuwd wie ik allemaal kan vinden