Elina huppelt al heel wat jaren rond op manege de eekwal. en volgens mij is dit de eerste keer dat ze leiding is. Normaal gesproken rijd ze er gewoon paard Elina en ik zijn al meer dan 10 jaar vriendinnetjes En brigitte is inderdaad het laatste meisje Zij en Ike komen uit amsterdam
Kelsey niet kennen? Wow! Kelsey is sinds 5 maanden de trotse baas van Pip.
ik ken mijn leiding van vorig jaar en een paar mensen die daar 'gewoon' rond liepen
Anoniem
Geplaatst: 28-04-13 22:02
Ik ken er nog een paar , Wendy is het toch? kan haar alleen van naam herrineren had of heeft daar een paard staan en ging ook een paar ritten mee of was gewoon de begeleiding , geen idee ben nogal een vergiet . Dan heb je Angelique nog , maar veel meer weet ik niet meer...
Santos deed weer gestoord toen we moesten stappen ging er weer vandoor. Blijven zitten. Gewoon les gedaan. Toen gingen we galopperen en hij deed weer raar. Ik voelde dat hij wat ging doen. Toen sprong ik aan en hij werd echt gek. Rengalop, sliding stop, bokken, nog een keer (en ik glijd naar voren) en toen bokte hij kaarsrecht en ik gleed (heel zacht) over z'n nek heen, koprol over z'n oren en belande in een knak (op m'n stuitje) op de grond. Toen was Brigitte (lesgeefster) het helemaal zat. 'Ik wil een ander paard, ik wil een ander paard! Dit is nu al de zoveelste keer dat dit gebeurd.' Ik was opgestaan, pijn aan m'n stuitje en aan m'n rug. Brigitte komt naar me toe. En toen moest ik met Ieke mee . Ze bracht Santos weg en toen zei ze tegen me dat Santos gewoon een beetje gestoord was. Daarna zei ze dat ik twee keuzes had. 1: vanmiddag een ander paard kiezen en er dan op. 2: nu snel een ander paard uit de stal halen en er gelijk weer op gaan. Toen heb ik voor keuze twee gekozen. We hebben O' barber uit de bak gepakt en opgezadeld. Nog eventjes gereden en vanmiddag gaan Ieke en ik overleggen of ik op o' barber blijf of niet.
haboshof
Geplaatst: 29-04-13 15:25
Hoe is het met Omar? Hij is 16 april al 19 geworden. Omar is van mijn dochter geweest. Toen ze ging studeren heeft ze hem aan Bennie verkocht.