Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinkerfunss schreef:Gister kwam er een meisje proefrijden op een pony die ik nu tijdelijk rijd, om miss te gaan verzorgen. Mams had grote verhalen over dr! had al meerdere eigen paarden gehad, en manege was nix voor dr, kan hartstikke goed rijden! meisje zelf zij bijna niets, en met rijden deed ze ook niets.. beetje draven, proberen aan de teugel te rijden op een verkeerde manier, en verder niets..
Die hebben we niet aangenomen dus. Ik denk dat mams in dit geval de penny was, en de dochter het dacht.
Puagaus12 schreef:*alert* viewtopic.php?f=192&t=1596580
Kandor schreef:tinkerfunss schreef:Gister kwam er een meisje proefrijden op een pony die ik nu tijdelijk rijd, om miss te gaan verzorgen. Mams had grote verhalen over dr! had al meerdere eigen paarden gehad, en manege was nix voor dr, kan hartstikke goed rijden! meisje zelf zij bijna niets, en met rijden deed ze ook niets.. beetje draven, proberen aan de teugel te rijden op een verkeerde manier, en verder niets..
Die hebben we niet aangenomen dus. Ik denk dat mams in dit geval de penny was, en de dochter het dacht.
Vind ik best sneu voor dat meisje, sta je ook wel een beetje voor l*l. Maarja, ik weet niet wat er vooraf is gebeurd, misschien heeft dat meisje wel tegen haar moeder gezegd dat ze zo goed kon rijden enz. en dat die moeder dat geloofde. Maar zoals het hier staat beschreven komt de moeder nogal penny over.