Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnietje3 schreef:Geen idee..
Pffff het wordt zondag heel warm hoor ik net, lekker dan in ons apenpakkie, zit ik weer een gloeiende tomatenkop op dat paard zeker haha
Citaat:Ik bedoel ook niet de naam van het paard of van de pony, maar mijn eigen naam!
Dat de paarden en pony's nog niet in zijn gedeeld begrijp ik. Vorig jaar kregen we dat gewoon op de dag zelf te horen nadat we ons gemeld hadden! Neem aan dat dat dit jaar niet anders is ...
Ik rijd het liefst met mijn eigen moeder mee, doe ik ook. Alleen vind het beetje zielig voor haar, wat moet ze ooit in die tussentijd doet? Iemand tips? Ik rijd in Zwolle
Ikwashier schreef:Lekker 8 uur vertrekken, hoef ik pas 3 uur paard te rijdenIk rijd het liefst met mijn eigen moeder mee, doe ik ook. Alleen vind het beetje zielig voor haar, wat moet ze ooit in die tussentijd doet? Iemand tips? Ik rijd in Zwolle
Nobel01 schreef:_Nikkii schreef:@ Bellatrix
Ik weet niet echt waarom ik voorop niet fijn vind. Een paar jaar terug moest ik bij de voorrondes op mn eigen manege ook voorop en toen reed ik telkens verkeerd..
@ Nobel01
Ik moet in Zwolle rijden, ben nummer 62.
Mijn dochter rijdt mee in Schoorl, ze is de jongste
Nobel01 schreef:Mijn dochter rijdt mee in Schoorl, ze is de jongste
[/quote]
)