Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:Uhm.. niks haha. Ik heb sinds begin juli nog maar 2x in de bak gereden en voorderest alleen maar buitenritten gemaakt haha. Morgen nog wel een zitlesje, maar of daar wat mee te redden valt
Bloemetje3 schreef:Hehe, ook de startlijst van Rosmalen gezien! Ik mag op Falco, maar juist deze pony staat niet met fotootje op hun site ;-/ weet iemand hier iets over hem?
ClaudiaAngel schreef:Ik heb inmiddels ook de startlijst gezien en ik moet om 10.30 uur rijden op Poeh!
Wat jammer dat er geen mensen van de Groote Wielen in dit topic zitten om iets te vertellen over de paarden haha
RenWaBl schreef:Bloemetje3 schreef:Hehe, ook de startlijst van Rosmalen gezien! Ik mag op Falco, maar juist deze pony staat niet met fotootje op hun site ;-/ weet iemand hier iets over hem?
Zie toevallig hier dit topic. Ik werk op de manege waar zondag de zitcompetitie is.
Falco hebben we nog niet zo lang, vandaar dat hij nog niet op de site staat. Maar is een super lieve voskleurige pony die erg fijn kan lopen!ClaudiaAngel schreef:Ik heb inmiddels ook de startlijst gezien en ik moet om 10.30 uur rijden op Poeh!
Wat jammer dat er geen mensen van de Groote Wielen in dit topic zitten om iets te vertellen over de paarden haha
Poeh is een bruin, niet al te groot paard. Heel erg lief en niet sloom.
RenWaBl schreef:Bloemetje3 schreef:Hehe, ook de startlijst van Rosmalen gezien! Ik mag op Falco, maar juist deze pony staat niet met fotootje op hun site ;-/ weet iemand hier iets over hem?
Zie toevallig hier dit topic. Ik werk op de manege waar zondag de zitcompetitie is.
Falco hebben we nog niet zo lang, vandaar dat hij nog niet op de site staat. Maar is een super lieve voskleurige pony die erg fijn kan lopen!ClaudiaAngel schreef:Ik heb inmiddels ook de startlijst gezien en ik moet om 10.30 uur rijden op Poeh!
Poeh is een bruin, niet al te groot paard. Heel erg lief en niet sloom.