Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Om 13 uur begon het kamp, eerst even kennis gemaakt met de andere twee ruiterkampers en daarna een kennismakingsles gekregen van Eva waarbij ik op Whinny zat en Cindy op Klaartje. 's avonds vond Floor het wel een goed idee om nog een buitenritje te maken. Bij deze rit ging Rianne mee en zat ik weer op Rens en Cindy geen idee 
Beatle bleek kreupel te zijn en wilde niet aanspringen in galop, maar Rico dacht er anders over en ging er bijna vandoor haha. 'S middags was het super mooi weer en hebben we gezwommen met Jitske, Mistral en Dancy. Cindy heeft ook weer gezwommen na haar val vorig kamp en alles ging goed dus volgens mij heeft ze er wel weer een beetje vertrouwen in. Daarna de ponykampers geholpen met hun pony's in het water te krijgen. In de avond reden we mee met een normale les; ik zat op Rens wat niet zo'n succes was omdat hij niet in galop te krijgen was. Daarna nog bij het kampvuur gezeten waar ik de marshmellow-meester was en Cindy de vuurmeester
Ohja en bij het kampvuur kregen we ook nog taart toen alle ponykampers sliepen, want die was nog over van Peer zijn verjaardag volgens mij.
Helaas ging het op de terugweg regenen en hebben we de kortste weg terug genomen. Uiteindelijk toch nog 3,5 uur weg geweest en wat hebben we hard gezongen terwijl het knetterhard regende

. In de middag op buitenrit geweest met Eva. Ik reed die middag voor het eerst op Timano, nou dat vind ik dus echt een poedersuiker paard haha. 's avonds zouden we eigenlijk spooktocht hebben maar omdat het slecht weer was zijn we naar de carroussel van de friezen gaan kijken. Op de terugweg nog een ijsje gegeten terwijl het superhard regende, maarja een ijsje gaat er altijd wel in
. 'S avonds was de bonte avond, wij als ruiterkampers hoefden niet persé iets te doen maar wij dachten laten we eens leuk doen
Dus een paar ponykampers en Louisa nat gegooid.
. Dus ons huisje opgeruimd en de ponykampers geholpen met opruimen. Daarna een stukje carroussel gereden voor de ouders met 18 pony's.