Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Burtzle schreef:Ik heb zaterdag 2x F7 gereden, met 209 en 220 punten. De 209 punten kwam omdat de voorlezer verkeerd voorlas, en ik dus -2 kreeg.. Anders 211 en gehaald.
CRos95 schreef:__denise schreef:Wees er maar blij mee! Nog prijs ook! Heb hem al 4x gereden, 4x geen pp...
Ben ik ook!
reed op een springpaardje dus niet alles ging vloeiend, had hem met inrijden keurig voor elkaar en in de ring was ik zelf te gestresst helaas. + best wel een strenge jury
__denise schreef:Bij ons is alles 'vrij'. De ringmeester moet ervoor zorgen dat alles goed gaat etc. Als je pony al een (paar) keer gelopen heeft mag je niet galopperen, puur omdat ze lopen op hun vrije dag en al warm zijn. Met de paarden maakt dat niet zo uit, maar pony's zijn heel ingebouwd wat dat betreft.
Instructie mag best wat tips geven, maar het is niet de bedoeling dat er (of door ouders) les gegeven wordt.
becca_98 schreef:Op mijn huidige manege is het ook vrijrijden. Op mijn vorige manege was het wel een soort van lesgeven, maar wel met vrijheid. Ze zeiden af en toe dat je van hand moest veranderen of van gang moest wisselen en je kreeg af en toe een persoonlijke tip.Ik moet toch wel zeggen dat ik dat fijner vond, omdat iedereen dan in dezelfde gang en op dezelfde hand reed.