Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miinynke schreef:cat. 3 doen met z'n 4 en mee. allemaal van onze manege.. http://www.ruitersportcentrumsneek.nl kun je startlijst bekijken!
marijedublin schreef:ik had vandaag nog even geoefend, paard vond de bijzet maar niks....
maar het proefje klopt gewoon niet! of, dat leek zo, rijd je op de linkerhand moet je van k-m van handveranderen. dat kan toch niet? xd
De voorlezer was nog niet helemaal wakker, wij ook niet dus want we reden linksom en als ik wakker had geweest had ik geweten dat we rechtsom moesten beginnen, maarja niet aan gedacht toen
Sandeman schreef:Ik heb zondag regiofinale gereden op manege Paardenhof. Ik ben niet door. 103,5 punten, maar heb een geweldige dag gehad en ohhhh wat had ik een leuk paard . Lizzy. Lekker vlot, soms te vlot , waardoor ik extra voltes ging rijden. Ben hier niet op afgerekent en heb de hele proef met een big smile gereden.
Dank je Lizzy, en manege de Paardenhof
s1993 schreef:marijedublin schreef:ik had vandaag nog even geoefend, paard vond de bijzet maar niks....
maar het proefje klopt gewoon niet! of, dat leek zo, rijd je op de linkerhand moet je van k-m van handveranderen. dat kan toch niet? xd
Misschien verkeerde kant op begonnen?
Deden ze bij ons met de voorrondes 'Huh de proef klopt niet?'
Ehh, je moest rechtsom beginnen ipv linksom XD
Zie nog steeds het moment voor me dat tóch mijn naam nog als allerlaatste genoemd werd!!! En dat ik echt dacht YEEESSSSS!!!!! daan schreef:Sandeman schreef:Ik heb zondag regiofinale gereden op manege Paardenhof. Ik ben niet door. 103,5 punten, maar heb een geweldige dag gehad en ohhhh wat had ik een leuk paard . Lizzy. Lekker vlot, soms te vlot , waardoor ik extra voltes ging rijden. Ben hier niet op afgerekent en heb de hele proef met een big smile gereden.
Dank je Lizzy, en manege de Paardenhof
Haha dat is leuk om te horen:) Ik heb zelf ook een tijdje op Lizzy gereden en vond het ook altijd een fijn paard. Ik was zondag bij het losrijden dus ik heb jou vast ook gezien. Ben blij dat je een leuke dag gehad hebt!
_Linn_ schreef:Hahahaha kan dr niks aan doenZie nog steeds het moment voor me dat tóch mijn naam nog als allerlaatste genoemd werd!!! En dat ik echt dacht YEEESSSSS!!!!!
was vorig jaar ook al zo
s1993 schreef:lucky84 schreef:Ja vond ik zelf ook wel raar net zoals dat je naam er niet bij staat?
er staat nu gewoon,
Manege de hoefslag 27jaar - 1.69m - maatS - grote pony of klein paard...???
Vind het wel logisch, volgens mij moeten de maneges indelen en
als er geen namen bij staan dan kan er dus onpartijdig worden ingedeeld