Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ClaudiaAngel schreef:Ja dat klopt! Ik vind het vaak fijn om te weten hoe groot het paard is en of hij fijn zit. Al is dat natuurlijk ook subjectief haha
Hoeveel mensen zitten er bij jullie in categorie 4 Laura?
Laura_ schreef:ClaudiaAngel schreef:Ja dat klopt! Ik vind het vaak fijn om te weten hoe groot het paard is en of hij fijn zit. Al is dat natuurlijk ook subjectief haha
Hoeveel mensen zitten er bij jullie in categorie 4 Laura?
19 bij ons in cat 4. Bij jullie? Denk dat er maar 4 doorgaan bij ons als er maar 19 zijn..
Melewel94 schreef:6 Ruiters zou wel ideaal zijn dan heb je toch nét iets meer kans! Ik zie het dan allemaal wel, is toch altijd een verassinggewoon lekker ons best doen! We zijn geen concurrenten, maar conculega's
![]()
![]()
Melewel94 schreef:lienieminie schreef:Kan zijn dat ik het gemist heb maar in categorie 2 zitten stuk of 24 ruiters hoeveel gaan er dan door?
Volgens een paar berichten terug gaan er dan 6 door maar weet dat niet zeker
ClaudiaAngel schreef:Ik heb er ook echt heel veel zin in!
Er staan wel veel goede mensen op de lijst zeg, dus ik heb gewoon weer geen verwachtingen. Zo is de teleurstelling niet al te groot hahaha
We zullen het wel zien
Melewel94 schreef:ClaudiaAngel schreef:Ik heb er ook echt heel veel zin in!
Er staan wel veel goede mensen op de lijst zeg, dus ik heb gewoon weer geen verwachtingen. Zo is de teleurstelling niet al te groot hahaha
We zullen het wel zien
Dat denk ik ook altijd ja... Ergste denken dan valt het allemaal wel meemaar dat lukt ook niet altijd want stiekem hoop je toch altijd op het beste
![]()