Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
bentlage schreef:wie hier heeft er eigenlijk op manege de eenhoorn (in blokker) gereden? en op welk paard/pony?
vind het leuk om te weten, aangezien ik daar zelf ook rijd en mensen die er nog nooit eerder hebben gereden, vaak een andere mening hebben over de pony of paard waar ze op gereden hebben.
kosseh schreef:bentlage schreef:wie hier heeft er eigenlijk op manege de eenhoorn (in blokker) gereden? en op welk paard/pony?
vind het leuk om te weten, aangezien ik daar zelf ook rijd en mensen die er nog nooit eerder hebben gereden, vaak een andere mening hebben over de pony of paard waar ze op gereden hebben.
Ik heb op liberthe gereden. Vond het best lekker rijden. Was net groot genoeg om me benen mooi aantelegen (ben best lang) alleen ze liep sneller dan de paarden voor der. Maar dat lag meer aan het thempo van de paarden voor haar, die reden heel langsaam.
Vind het trouwens net een veeel te groote haflinger lijken, waardor ze wel mooi is.
fabienne1991 schreef:daphiena schreef:Hoi ik vroeg me af wie van jullie op manege Hoogenboom heeft gereden en op welke pony's jullie zaten
(sorry als dit hier niet mag)
ik heb daar toen de regio gereden op Kapitein