Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maflinger1 schreef:Oooooh je mag niet achter je paard langs lopen je moet via de voorkant! 'Ik kan er niet langs omdat jullie daar staan en niet aan de kant gaan *loopt weer achter paard langs'
WenMLove schreef:penny: * loopt met hangend hoofd weg*
maflinger1 schreef:Brrrr wat een vreselijk topic was dat, hopelijk is het penny maar ik ben ergens toch bang dat het waar is...
Gisteren had ik maar liefst 3 penny achtervolgers en ik werd er helemaal gek van
Oooooh je mag niet achter je paard langs lopen je moet via de voorkant! 'Ik kan er niet langs omdat jullie daar staan en niet aan de kant gaan *loopt weer achter paard langs'
Ooooh nou doe je het weer 2-0 voor mij! Ja ik weet het hoor je doet het alleen maar omdat je moeder er niet bij is en als je moeder dan zo komt dan ga je weer netjes via de voorkant he!
Ik heb laatst arjen (kind uit haar klas) een trap gegeven ik ben echt slimmer als hem hoor.
Vreselijk zeg, ik werd er gillend gek van.
0152141488 schreef:Het verhaal verhaal:
Penny meisje: Mag ik je pony aaien
ik: Oke.
Penny meisje: Mag ze een snoepje
Ik Oke.
(ik was aan het opzadelen want ik wou rijden)
Penny meisje: Mag ik rijden
ik: nee.
Penny meisje: MAMA !!!!!! IK MAG NIET OP MIJN PAARD ZITTEN !!!!!! MAM !!!!!!!!!!
Ik: ( denken w t f het is gewoon mijn pony) klinkt misschien heel bitchie, maar je gaat niet mama roepen als je niet op iemand anders paard mag rijden.