Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fabienne1991 schreef:Ik kan met trots zeggen dat ik ook door ben(a) bij ons gingen er maar 3 door en van onze manege zijn er 4 door,ik zit in categorie 3
In categorie 1 hebben we er 1 door en ik categorie 2 ook 1en in categorie 3 zijn er 2 door(a)
Ilja000 schreef:MayDayParade schreef:Mijn beste vriendin is 1e geworden van haar catogorie en had de op 1 na meeste punten van de dag!!![]()
ze had 130.5 punten en reed op de ponyhof in catogorie 2 op Jasmijn. een andere ruiter van mijn manege moest als allereerste en omdat de jurie natuurlijk nog even moest meten en wegen met de punten had ze helaas heel weinig punten das wel jammer want ze deed het in vergelijking met andere ruiters die meer punten hadden echt goed (een aantal fnrs jurileden die met ons meewaren waren het er niet mee eens ik noem geen namen). en de rest van mijn manege hing een beetje tussen de 100 en de 120 punten.
Wat ontzettend flauw om het weer op de jury te gooien. Het is echt niet zo dat de eerste groep benadeeld wordt omdat er nog een lijn in de punten gezet moet worden.
Verder kan ik er natuurlijk niet over oordelen omdat ik er niet bij was, maar ik vind het vreselijk stotend dat zoiets gezegd wordt over collega-juryleden. Ik mag dan ook van ganser harte hopen dat zoiets nooit en te nimmer over mij gezegd zal worden. Zulke opmerkingen zeggen meer over de ruiter dan over de jury.